3605
Sök

Eftersnack: Västeråsträffen 21/7

Fotograf
198 Inlägg
23 juli 2012
Jading skrev:
snygga bilder! snodde bilden på min wink hoppas de är ok?
dalgren92 skrev:
X40Freddan skrev:
Fan va Snygga bilder dalgren92 från Träffen tummen upp

Tackar kul att höra !smile

Ja det är lugnt smile

77 Inlägg
23 juli 2012
Grym träff!
Men vadfan?! Är det INGEN som tycker att en välputsad svart BMW E46, fullt M-utrustad, är fin nog att fota? Finner INGA bilder alls på pärlan, haha. ;( Jag stod ju inte direkt gömd heller.. tongue

Om någon sitter på någon bild på min blackbeauty så vill jag jätte gärna se dem! big_smile

https://www1.garaget.org/archive/182/181776/298446/298446-2835417.jpg

28 Inlägg
23 juli 2012
Carolinien, Själv hitta jag bara 1 bild på min bil, inget att känna dig ensam över smile

Finraggare
2 381 Inlägg
23 juli 2012
Trådstartare
Zeggi skrev:
Carolinien, Själv hitta jag bara 1 bild på min bil, inget att känna dig ensam över smile

Fick hålla i min Alfa-kompis när du åkte förbi. Annars hade du aldrig blivit av med honom... smile
Senast redigerat av kameramannen (23 juli 2012)

I love being a nobody - because nobody is perfect.

77 Inlägg
23 juli 2012
Zeggi, vad bra.. eller "bra". Men jag hittar ju INGEN! wink

Kameramannen, Haha? Hålla i? Why? tongue

Rotaryhead
155 Inlägg
23 juli 2012
Alfa Romeos värsting om jag förstod kompisen rätt, själv hade jag ingen aning.

Kanske kan jämnföras med BMW M3 CSL, fast ännu mer ovanlig. Rätta mej gärna om jag har fel.

28 Inlägg
23 juli 2012
kameramannen skrev:
Zeggi skrev:

Fick hålla i min Alfa-kompis när du åkte förbi. Annars hade du aldrig blivit av med honom... smile

haha! äsch det är alltid lika kul när folk kommer fram och frågar! smile

lego skrev:
Alfa Romeos värsting om jag förstod kompisen rätt, själv hade jag ingen aning.

Kanske kan jämnföras med BMW M3 CSL, fast ännu mer ovanlig. Rätta mej gärna om jag har fel.

Nja, M3 CSL väger mer, har mindre kraft samt lägre vrid. Sedan tycker jag dem är vanliga i Sverige.
Ville ha något udda och det tycker jag lyckats med speciellt när folk fått för sig att det är en 2.0a med GTA paket he he smile

I Sverige är det nog den enda, finns en del i Sydafrika och London men inte med den front jag har alla kör med widebody som jag tycker ser hemskt ut.

Rotaryhead
155 Inlägg
23 juli 2012
Ok, då fick jag lite klarhet i det hela. Fin bil hur som wink

28 Inlägg
23 juli 2012
Jag kanske borde säg att din kompis hade rätt om att det är/var Alfas värsting men då vare 250hk/300nm org vilket inte går att jämföra med kraften ur en BMW M3 CSL, fast nu kan man jämföra bilen efter att Autodelta varit inne och pillat wink

och tack för komplimangen! smile
Senast redigerat av Zeggi (23 juli 2012)

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
23 juli 2012
Carolinien skrev:
Grym träff!
Men vadfan?! Är det INGEN som tycker att en välputsad svart BMW E46, fullt M-utrustad, är fin nog att fota? Finner INGA bilder alls på pärlan, haha. ;( Jag stod ju inte direkt gömd heller.. tongue

Om någon sitter på någon bild på min blackbeauty så vill jag jätte gärna se dem! big_smile

http://www1.garaget.org/archive/182/181776/298446/298446-2835417.jpg

Haha ställ dig i kö.
Min T-bird är ju inte heller intressant även fast den är nyrenoverad wink
Så är det när man inte har bilar som sticker ut ^^

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 260 Inlägg
23 juli 2012
Carolinien skrev:
Grym träff!

Vafan, det är ju en vanlig BMW. Inget som drar till sig några blickar iaf. inte från mig. Så där ser ju varenda BMW ut som står i en bilhall.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

991 Inlägg
23 juli 2012
dalgren92 skrev:
Nu ligger allt uppe, ca 120 bilder, på min hemsida! Bara klicka på länken och ta en titt. (titta även runt lite på hemsidan, finns mycket andra Goa bilbilder och annat) http://www.dalgrenfoto.se/galleri/fordo … 2-10519613

Tog en titt på bilderna igår, det blev ju riktigt fina bilder smile

37 Inlägg
23 juli 2012
Ingen som har lite bilder eller filmer på min bil?

Fotograf
142 Inlägg
23 juli 2012
stahrre skrev:

Fångade tyvärr dig inte på film men fick iaf 1 bild på din bil smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/145/144302/144302-4888eff495c23bbe356f3e4e4f55d888.jpg

The MînÐfræk
184 Inlägg
23 juli 2012
Vet inte om det var någon som tog kort på min Röda  Renault clio - 94   på träffen förutom  Woodman..

Skulle vara kul och se om det var någon som ens såg den stod parkerad och tittade på den smile

jag stod i närheten av det avspärrade området & brevid en Vit Dodge ram 2500 som var höjd
Senast redigerat av Flodis (23 juli 2012)

37 Inlägg
23 juli 2012
De är iaf nått smile tackar

bihra skrev:
stahrre skrev:

Fångade tyvärr dig inte på film men fick iaf 1 bild på din bil smile

http://www1.garaget.org/gallery/images/145/144302/144302-4888eff495c23bbe356f3e4e4f55d888.jpg

77 Inlägg
23 juli 2012
Vettemannen skrev:
Carolinien skrev:
Grym träff!

Vafan, det är ju en vanlig BMW. Inget som drar till sig några blickar iaf. inte från mig. Så där ser ju varenda BMW ut som står i en bilhall.

/Benny

Nä, kör man Corvette kan jag nog tänka mig att en "vanlig" BMW inte lockar. 

Men med den utrustning min har är det inte alla BMW som har. Speciellt inte fronten. Så för BMW (3-serie)-fantaster borde min åtminstone suga till sig någon blick som tycker "Mycket fin!"  Inte mycket speciell, det är den ju såklart inte! - men fin!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 260 Inlägg
23 juli 2012
Carolinien skrev:
Vettemannen skrev:
Carolinien skrev:
Grym träff!

/Benny

Men med den utrustning min har är det inte alla BMW som har. Speciellt inte fronten. Så för BMW (3-serie)-fantaster borde min åtminstone suga till sig någon blick som tycker "Mycket fin!"  Inte mycket speciell, det är den ju såklart inte! - men fin!

Det enda jag kan se på din BMW är väl att fälgarna är bytta annars tycker jag den ser ut som vilken ny bil som helst. Jag gillar BMW faktiskt men tycker inte den sticker ut på något sett. Men i BMW-världen kanske det är på ett annat sett.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Tyskstükare!
225 Inlägg
23 juli 2012
Trevlig träff med mycket bilar!
+ för grabbarna som styrde upp en "stance" parkering smile

77 Inlägg
23 juli 2012
Vettemannen skrev:
Carolinien skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Det enda jag kan se på din BMW är väl att fälgarna är bytta annars tycker jag den ser ut som vilken ny bil som helst. Jag gillar BMW faktiskt men tycker inte den sticker ut på något sett. Men i BMW-världen kanske det är på ett annat sett.

/Benny

Det är detaljerna som gör det! Det är en väldigt "orginal" bil, men den är M-sport rakt igenom. Antagligen en STCC-edition med bytt avgassystem inför försäljning i Sverige. M-techfronten är det inte alltför många som har, inredningen är svart med kolfiber, vilket det absolut inte är alla som har, osv osv.. Men somsagt, man måste ju ha BMW-detaljögat såattsäga! smile

Sök