Bilvalet var en 80 gte quattro, motorn orginal är 1.8l förgasare på 68hk, utbytt till motor på 240+, bytt drivlina till urquattro, dragit el, måste påpeka att jag lärt mig en jäkla massa nya å nyttiga saker pga av strul med bil... Visa mer
Nice med helrött bakåt! Blir det 5100 på Mantorp park imorrn eller?
nej tyvär! har börjat slira på höga växlar. tror min kopplingscylinder läcker eller något, så ska riva lådan å även lägga en loppa i mittdiffen tänkte jag.. kanske köpa en ny 4 puckad koppling med, lär gå hårt på isen i vinter!
Sportigt med två öppningsknappar nä men de blev ju schyyst! Fast jag skulle föredragit mörktonat
jag har en uppsättning helt ny! men den ska jag ha till sportisen! tänkte jag inte ville va som alla andra mörkt går oftast till överdrift om man väl börjar:P
Sportigt med två öppningsknappar nä men de blev ju schyyst! Fast jag skulle föredragit mörktonat
jag har en uppsättning helt ny! men den ska jag ha till sportisen! tänkte jag inte ville va som alla andra mörkt går oftast till överdrift om man väl börjar:P
Helt nytt!?! Treser?
Tottii skrev:
crillzor skrev:
hur gåre själv da?
Vilken jobbig fråga... hade tänkt köra på till veckan igen. Men annrs hare stått dtill