26 juli 2012
Trådstartare
Hejsan! Jag vill köpa ett fett ljud system till min Audi 100 avant, c3 typ44. Jag undrar för det första om det skulle kunna gå att man tar bort "golvet" i bagaget, klär in reservhjuls hålet och har bas slutsteg och sånt där? så last utrymmet blir fritt, sen sätter en plexi skiva över som golv istället. Skulle det kunna gå bra?
Sen undrar jag om man kan ha en smartphone, tab eller liknande som huvudenhet, så man inte har någon stereo utan kör på 3.5 in i telefonen. Jag har lite idéer att modda in en tab i mittkonsollen permanent.
jag letar efter grejer som kostar runt 6-10k, jag lyssnar på allt från hårdrock, lugn musik, till dubstep. Mycket bas gillas dock, men vill även kunna lyssna på lugn musik om jag så vill utan att det låter skit.
Sammanfattning, 6-10k, kan man köra det i telefon utan stereo, blir det bra i reservhjulsbaljan, tips på ljudsystem som klarar allt från tungaste dubstep till Celine Dion help okej. (Jag förstår att ingen klarar båda jättebra, men "above average" på båda sidor.)
Tack!!