Skruvat.se funkar bra och har låg fraktkostnad, är man medlem på tex jagrullar så får man även 10% rabatt.
Har handlat flera gånger där och kvaliten på delarna är bra och leveranserna är snabba. När jag köpte ett servicekit så var både oljefilter och tändstift volvo original och resterande var samma saker som mekonomen säljer. Var mkt bra pris på skruvat för kitet, jämfört med mekonomen & volvo.
Dock har det krånglat en gång med lagerstatus, stod det fanns i lager när jag beställde men de skickade aldrig samma dag trots jag beställde innan kl 12, så mailade dom dagen efter o fick snabbt svar om att det tyvärr var slut på lagret och skulle inte komma förens veckan därpå. Men en stund senare fick jag mail om att min leverans var skickad och helgen var räddad, så de måste haft nåt krångel med lagerstatus lr nåt....
Men efter senaste gången jag handlade där så blev jag uppringd av Vardia Försäkring, som de samarbetar med.. Det är väl det enda negativa om dom, telefonförsäljare brukar vara jobbiga!
Dock så var han som ringde mig väldigt trevlig och ville erbjuda mig ett bra pris på bilförsäkring.
Men efter han räknat på lite priser och vad som ingår o fick reda på vad jag hade för försäkring o pris, så tyckte han att jag hade ett bra pris o försäkring och så billigt o bra kunde inte han erbjuda, så han tyckte jag skulle ha kvar Volvia som jag hade/har och tackade för sig och önskade en trevlig fortsättning på dagen. - Varför är inte alla telefonförsäljare så?
V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01