21 september 2012
Trådstartare
Det verkar vara väldigt spridda skurar från skruvat.se
Mitt första köp gick som en dans, med leverans dagen efter.
Men när jag kompletterade med en beställning till, så fick jag erfara den negativa sidan.
En vara som skulle finnas i lager hos leverantör, tog drygt en månad att leverera, ett tag fick jag ett nytt leveransdatum varje dag, där dom sköt upp leveransen en dag varje gång, sen hörde jag ingenting i från dom på en dryg vecka, och nu har grejerna äntligen kommit, men jag fick ingen ränta på pengarna dom lånade under tiden q8~I
Så nu är det bara att hoppas på att grejerna passar också, för eftersom att grejerna inte kom som det var tänkt, så har jag inte haft möjlighet att fixa bilen ännu.
Jag tycker att dom ger ett mycket oseriöst intryck, då man får olika svar beroende på vem man talar med, eller rättare sagt, vem som svarar på mail, för det är snudd på omöjligt att få tag på dom via telefon.
Det verkar som att dom ska hålla sig till Volvo reservdelar, och möjligen något märke till, för dom har tagit på sig en alldeles för stor kostym, som dom långt ifrån kan fylla ut.
Dom har fått bra betyg hos Trustor, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det bara är första gångs köpare som får möjlighet att sätta betyg, och det verkar som att dom lägger krutet på att serva dom på bästa sätt.
Hur som helst, så har jag gjort min sista affär med Skruvat.se
Det bästa är gott nog. q8~)