Jag är inne på samma sak fast ska enbart köpa baslådan och ett slutsteg. Jag har själv vart inne på MDS och snacka med en trevlig kille där.
Allt snack om att MDS är skit och så vidare kan jag inte hålla med om till 100%! Som jag sa till killen i affären att jag hör bara att det snackas en massa skit om MDS och det är bara skit osv. Då sa han ett par roliga saker till mig. MDS är för övrigt en stor tillverkare som även tillverkar högtalare åt Pioneer, Kenwood, Gas och många andra. Visst det finns stor skillnad på alla märken,
vissa är bättre än andra.
Det är klart!
Men att alla skall alltid skriva att MDS är skit och råder personen till att köpa sakerna av nått annat märke börjar bli lite tröttsamt. Hur många av er har egentligen ägt en sån baslåda och slutsteg som grabben undrar över? Det finns många här som bara snackar utifrån vad dom har hört från andra och fortsätter att skriva så när någon undrar nånting när det gäller MDS.
Men till topic så säger jag som några andra att det steget är inget att hänga i granen. Jag skulle vilja säga att du skulle satsa på att skaffa ett MDS Dynamic D3 eller ett MDS Dynamic D2 slutsteg. För jag fråga även det när jag var inne i affären och påpeka det som stog på internet och tänkte att det kan ju knappast kunna driva allt det.
Då svara han att det är ett MDS D2/D3 som jag skall ha till den baslådan. D2 duger fint men vill du få ut mycket mer så köp ett D3.
Själv köper jag den baslådan som du är ute efter Fanatic digital ENCL 2.12 FD och ett MDS Dynamic D2 slutsteg med X3 strömpaket!
Det var allt jag ville säga