zemet skrev:
Mack skrev:
zemet skrev:
Men hur ofta blir man ditsatt för att triangeln är trasig? Visste inte ens att dom kollade på sånt... Om förarens version stämmer så låter det ju som att polisen verkligen försökte sätta dit dem.
Kan du med handen på hjärtat säga att du ifall du blir förföljd i 3 timmar inte skulle göra minsta lilla fel i trafiken? köra 10 km för fort lr liknande?
Jag hatar också när folk inte blinkar men jag kommer likt förbannat på mig själv ibland att jag glömde blinka eller ibland glömmer blända av helljusen i tid. Alla gör små fel i trafiken..
Med handen på hjärtat så kan jag självklart säga att man alltid kommer göra något litet misstag under tre timmars bilkörning. Men jag betvivlar att de följde efter i tre timmar i ett sträck!
Om så är fallet, så skulle jag vilja ha videobevis på det, eller något liknande.
Jag hade för mig att det var 3 timmar men jag hade fel. 50 minuter enligt föraren i aftonbladet. Men aftonbladet och deras jävla snyfthistorier dom skriver om tvivlar jag på att man kan lita på. Man har ju inte heller fått höra polisens historia.
Kommer ihåg i somras han som blev av med körkortet för att han gasade på för att släppa förbi en ambulans. Det var ju ett jävla liv om det men när sedan polisen släppte sin film så tyckte iaf jag att det var självklart att han körde för fort för att han ville komma hem snabbt och inte för att släppa förbi någon ambulans.
Jag skulle också vilja se film ifrån detta eller iaf höra polisens historia.
Precis.
I det fallet med han som låg framför ambulansen så visades ju till slut en film inspelad från Polisen, där det visades många ställen där personen hade kunnat svängt av, och plötsligt var det inte så synd om honom.
Ursäkta offtopic.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.