ser riktigt fint ut.skulle inte va fel om ens ft motor såg ut så=) synd att din gl inte va en -92 då kunde du stoppat i motorn och reggat lätt i den.men som nån sa att en 360 i fint skick är grymma som fan med rätt motor
ser riktigt fint ut.skulle inte va fel om ens ft motor såg ut så=) synd att din gl inte va en -92 då kunde du stoppat i motorn och reggat lätt i den.men som nån sa att en 360 i fint skick är grymma som fan med rätt motor
tack, det är bara att riva ner och börja bygga nja ingen 360 ska kolla på en 142 a imorn det har varigt en dröm bil ett tag nu så vi får se om det är något att ha
hejhej, motorn är typ klar det är bara massa småpill kvar typ som kam rem och sånt men har börjat fundera på vad man ska ha för bil ? va och kolla på en 142a men den va inte mycket och hänga i gran, ska kolla på en opel kadett c idag , men skulle vilja ha mera tips på fräna bilar man kan stoppa i motorn i någon som har nått förslag ?
satt och kolla på bilderna i tråden och fastna här, nu till min fråga, har ja satt topplockspackningen fel? alla kanaler och sånt stämmer ju inte, någon som vet om den sitter rätt ?
Ser fint ut. Orka inte läsa allt men kollade igenom. såg inget om effekt men vad siktar du på? och vad var de som gjorde att du behåll original stakarna? Lite nyfiken, en annan hade ju valt h-profil om man skulle haft större turbo m.m.
Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!