ja du de e inte lätt just nu att sälja bil..har inte läst hela tråden men det är nog tyvärr
köparens marknad då det är översvämmat med bilar.
ja har själv haft ute min 242:a ett bra tag, ja vet ju inte skicket på din men min är näst intill rostfri och helt orginal, inte gått mer än ca 16300 mil och ja begär 9000 för den..
ja har haft en del "seriösa" köpare som ja självklart gett tid till att "tänka" och mycket tid har gott åt att svara på alla frågor, skicka bilder, ringa samtal m.m.
vipps så har köparen inga pengar och slutar höra av sej trotts att dom inte hittar fel på bilen,
all energi och tid, reservationsköpare m.m har gjort att man dum nog fortfarande står kvar där med bilen bara för att man själv vet hur det är att köpa bil, det kan ta tid att luska fram stålar ibland.
men tyvärr är det nog så oxå att våran bilmodell riktar sej ovilligt (iallafall för min del) till snorungar som knappt tagit körkort, trotts att min inte är stylad, sänkt, tokkörd och min saknar turbo. nu reserverar ja inte bilen så länge pengarna inte finns och de känns som man nästan måste vara otrevlig i sin annons för att slippa oseriösa köpare
"Inga byten, ingen TV4, inte prutbart, inga pengar ingen bil, inga mailvänner, inga biljagare osv"
mitt tips är att ha kvar bilen så länge du inte får ut dom stålarna du vill, ja vill igentligen inte sälja min men bilintresset har en tendens att ta plats