3426
Sök

varför vill ingen köpa min bil ? HJÄLP!!!

Saab nörd
224 Inlägg
30 september 2006
Manne skrev:
MeloveGolf skrev:
som andra säger stavnigen hos volvo ägarna "värkar" inte vara på topp DET STAVAS VERKAR!

men vafan har volvo med stavning att göra??

Frågar desamma :S

Saab For Life!

airbrush rookie
136 Inlägg
30 september 2006
det folk försöker få fram är att volvo i vissa fall körs av bonnaraggare "lågutbildade problembarn" har jag hört att dem kallas också.. dock så är det ju skitsnack

MEN, kolla annonserna på blocket, många stavfel på 740 annonserna :p
Senast redigerat av adde_p (30 september 2006)

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)

"Ijenkligen"
788 Inlägg
30 september 2006
MeloveGolf skrev:
volvo_glenne skrev:
värkar som dom som skriver i den här tråden inte har kollat på blocket osv vad en 242:a kostar å inte vad en volvo turbo kostar heller å lägg ihop 242 å turbo så blir de bra mkt värde big_smile

som andra säger stavnigen hos volvo ägarna "värkar" inte vara på topp DET STAVAS VERKAR!

Och vadå? 242 ( 2 tons landsvägslok med 1hjulsdrift ) + förgasar turbo = värde?
nej nej nej finns inget speciellt alls med en 242 turbo det är en gammal bil med flera fel!

Priset: tja du kan nog få den såld för 10.000 om du väntar ett tag annars sälj turbo satsen vid sidan fixa felen på bilen och ha orginal motorn samt sänk priset ytterligare....

nahe?
men förgasar turbo och turbo satsen är korrekt då?
fjant!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 september 2006
widell1111 skrev:
turbo kittet är nu borta ... ska slänga på original grejjorna på bilen ... så hoppas den blir såld ska fixa baklysena osv ... kopplingen är nog inte såå jätte dålig .. det är ju inte konstigt att en original GL koppling inte hänger med ... vad tror ni om det då blir ni nöjd då om jag fixar bakljusen å en grill smile OBS! för er som inte förstår så är bilen bessiktad men avställd wink

hihi jo vem är de som har turbo kittet då?.....jo jag hihi big_smile....  men jag har ingen volvo så jag vet inte vad jag ska med de till men endå hehe big_smile
Senast redigerat av volvo_glenne (30 september 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

"Ijenkligen"
788 Inlägg
1 oktober 2006
10000 med turbokit och 80000 utan?
hmmm... låter dyrt
Senast redigerat av opeltiffi (1 oktober 2006)

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 oktober 2006
opeltiffi skrev:
10000 med turbokit och 80000 utan?
hmmm... låter dyrt

har en känsla av att han menar 8000:- haha big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

607 Inlägg
1 oktober 2006
adde_p skrev:
det folk försöker få fram är att volvo i vissa fall körs av bonnaraggare "lågutbildade problembarn" har jag hört att dem kallas också.. dock så är det ju skitsnack

MEN, kolla annonserna på blocket, många stavfel på 740 annonserna :p

De är de på många kebabracers(läs:e36) också tongue

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
1 oktober 2006
Hej, såg att den kostar 80 000 utan kit och det är väl inte meningen??

Fukttekniker
100 Inlägg
9 november 2006
Karl_Kravall skrev:
Magnus9-3 skrev:
Svaret på frågan är enkelt: DET ÄR EN VOLVO!!!

blev du tappad som barn kanske?

om du inte klarar av andras bilmärken va gör du här?

Men herregud! Hela den här "tråden" är ju så sjukt löjlig, jag menar, läs killens annons!! Så då kanske man kan få vara lite löjlig när man svarar????

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
Magnus9-3 skrev:
Karl_Kravall skrev:
Magnus9-3 skrev:
Svaret på frågan är enkelt: DET ÄR EN VOLVO!!!

blev du tappad som barn kanske?

om du inte klarar av andras bilmärken va gör du här?

Men herregud! Hela den här "tråden" är ju så sjukt löjlig, jag menar, läs killens annons!! Så då kanske man kan få vara lite löjlig när man svarar????

Hmmm va va det för fel på den då?

///Widell

SSS -12
3 217 Inlägg
11 november 2006
Jag vet inte... Men jag lägger fram 3 anledningar:

* Det är en äldre bil med överladdning
* Den är trimmad/stylad som inte alla uppskattar
* Den håller ett klart ungdoms stuk... Du har minskat målgruppen avsevärt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

313 Inlägg
11 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Jag vet inte... Men jag lägger fram 3 anledningar:

* Det är en äldre bil med överladdning
* Den är trimmad/stylad som inte alla uppskattar
* Den håller ett klart ungdoms stuk... Du har minskat målgruppen avsevärt!

ÄHHH... självklart finns det många som vill ha en gammal stylad trimmad bil :S

///Widell

SSS -12
3 217 Inlägg
11 november 2006
Varför vägrar du inse fakta?

Hur driftsäker är en gammal trimmad bil? Rent generellt är 240 sådana bilar som en ungdom köper, skramlar runt med och säljer vidare till nästa stackars sate!

Plågade förstabilar om man generaliserar! Ungefär som en Honda...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

313 Inlägg
11 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:

Hur driftsäker är en gammal trimmad bil? Rent generellt är 240 sådana bilar som en ungdom köper, skramlar runt med och säljer vidare till nästa stackars sate!

måste en gammal trimmad stylad bil vara driftsäker då? å bara så du vet så är volvo känd för att bara gå och gå ! tror 80% av alla här inne hellre åker min volvo än din ford wink det är ju självklart stylad turbobil ..därför du hackar på min bil är nog för att du är så avundsjuk yikes

///Widell

SSS -12
3 217 Inlägg
11 november 2006
widell1111 skrev:
Fuckface skrev:

måste en gammal trimmad stylad bil vara driftsäker då? å bara så du vet så är volvo känd för att bara gå och gå ! tror 80% av alla här inne hellre åker min volvo än din ford wink det är ju självklart stylad turbobil ..därför du hackar på min bil är nog för att du är så avundsjuk yikes

Oj, jag nuddade en känslig nerv där! Bäst att jag drar mig ur diskussionen innan jag också beter mig omoget, faller ner i sandlådan där du redan sitter och kastar tillbaka sanden som du kärleksfullt delar med dig!

Vi har själv en 245:a här hemma som bara går och går och går... Inget snack om saken! Men där är inte turbo på den!

Sen vet jag inte varför du tar upp en jämförelse mellan din och min, mitt och ditt... De flesta här inne åker nog inte i någon av våra bilar då majoriteten har egen bil! Varför är de här tror du?

Avundsjuka är inget jag känner, jag vet vad jag har! Sen är jag inte den personen som i ren desperation skickar upp en snyftande tråd om hur jag inte får sålt min bil...! Som sagt, återvänd till sandlådan och sluta försöka dra ner mig!

313 Inlägg
11 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
widell1111 skrev:
Fuckface skrev:

Oj, jag nuddade en känslig nerv där! Bäst att jag drar mig ur diskussionen innan jag också beter mig omoget, faller ner i sandlådan där du redan sitter och kastar tillbaka sanden som du kärleksfullt delar med dig!

Vi har själv en 245:a här hemma som bara går och går och går... Inget snack om saken! Men där är inte turbo på den!

Sen vet jag inte varför du tar upp en jämförelse mellan din och min, mitt och ditt... De flesta här inne åker nog inte i någon av våra bilar då majoriteten har egen bil! Varför är de här tror du?

Avundsjuka är inget jag känner, jag vet vad jag har! Sen är jag inte den personen som i ren desperation skickar upp en snyftande tråd om hur jag inte får sålt min bil...! Som sagt, återvänd till sandlådan och sluta försöka dra ner mig!

tack för den då ! du känner inte mej så sluta snacka skit om nån sandlåda osv :S det va du som började dryga !

///Widell

SSS -12
3 217 Inlägg
11 november 2006
Jag vill inte säga att det skulle vara att dryga...

Jag drog upp mina exempel till varför du inte får sålt bilen, sen försvarade jag mina argument... Men tydligen så kunde du inte ta kritiken utan att blåsa upp den och kasta sand på vederbörande kritiker!

313 Inlägg
11 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Jag vill inte säga att det skulle vara att dryga...

Jag drog upp mina exempel till varför du inte får sålt bilen, sen försvarade jag mina argument... Men tydligen så kunde du inte ta kritiken utan att blåsa upp den och kasta sand på vederbörande kritiker!

Hmm...snacka som vanligt ! förstår inte va du menar är bara en vanli svensson ja wink

///Widell

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
11 november 2006
HEJ! Nu slutar vi med sånt här! Och försöker hålla oss till ämnet.

Topic: De kan ta lite tid att bi av med en bil. En gång blev vi av med en bil på ca 5 timmar. Och en annan gång tog de 4 veckor....så de kan ta lite tid ibland smile

Allt för den där jävla hatten!

SSS -12
3 217 Inlägg
11 november 2006
THEBADGUY skrev:
HEJ! Nu slutar vi med sånt här! Och försöker hålla oss till ämnet.

Topic: De kan ta lite tid att bi av med en bil. En gång blev vi av med en bil på ca 5 timmar. Och en annan gång tog de 4 veckor....så de kan ta lite tid ibland smile

En gång tog det oss ett halvår++ att bli av med brorsans Honda Prelude VTi...

Lägger man upp ärliga och bra bilder så blir man lättare av med bilen!

Det tar tid... Man måste bara göra en rättvis värdering av fordonet!

Sök