SAAB Marknad Nu Absolut sista chansen hos mig!
Blomman29´s Stora SAAB marknad från SAAB 95-96 och upp till 9-5!
De är värt att åka hit om du letar efter delar till din SAAB, men se de gärna som en träff med där vi likasinnande träffas innan vinter uppehållet!
Nu ska ska ett stort lager delar läggas ut till försäljning. Detta blir min sista på detta ställe då ja sedan vill få ett avslut. Så de som inte säljs kommer mycket utav hamna på Skroten o sopptippen om inte SAAB folket visar intresse!
Pga flytt och över 10års samlande av SAAB delar som nu erbjuds en sista gång.
Mycket fin plåt och en del skrymmande delar. Men har givhetsvis minskat något efter ett par marknader!
men mycket plåt som duger åt Rally folket.
En skyltning till marknaden återfinns från Q-star macken ”rondellen” i Vingåker (vid rv 52)
Nu sitter de små A4 skyltar uppe i Rondellen i Vingåker! Man ska ju in mot Vingåker! Sedan är de en stor Blå-vit skylt till höger snart nog på den Står de "SAAB marknad 5" . Och då ska ni åka ca 4,5 kilometer innan de är skyltat vänster med en SAAB Service skylt!
Annars vid frågor Ring mig på 076-2165629
Mvh Magnus Blomberg!
Lördagen den 22 September Öppnar portarna kl 10.00
Söndagen den 23 September Öppnar portarna kl 10.00
Ta gärna med Ficklampa (de är lite mörk inne i de stora förrådet) och även släpkärra om man är intresserad av typ dörrar, motorhuv, baklucka eller tak till din SAAB.
Marknadstider
22 September Lördag Kl: 10.00-18.00
23 September Söndag Kl: 10.00-16.00
Endast Kontant betalning på plats.
Ring eller maila gärna att du kommer.
Tel: 076-2165629
Mail: blomman29@gmail.com
www.garaget.org/blomman29 Välkomna
MVH Magnus Blomberg
Ev kommer det vid intresse erbjudas fika och t ex grillad korv till försäljning!