3379
Sök

Varför skriver folk vad dom haft för bilar i sin presentation?

228 Inlägg
7 augusti 2012
Trådstartare
Är det för att skryta på något vis? Tycker det mest är helt ointressant...
Är ju inte så svårt att köpa, sälja, köpa, sälja etc o sen göra en lång lista...

40 Inlägg
7 augusti 2012
Jag har det mest för att hålla lite koll själv. Inte för att skryta om mina gamla volvos wink

228 Inlägg
7 augusti 2012
Trådstartare
Vad ska du hålla koll på? wink

1 801 Inlägg
7 augusti 2012
Det var hemskt var vi var bittra idag! wink
Jag tycker det kan vara lite kul att se vad folk har hunnit med. Och säkert för att dom själv ska kanske hålla koll på hur många det är om det är en 10-15 stycken!

smile

597 Inlägg
7 augusti 2012
Kamberg skrev:
Är ju inte så svårt att köpa, sälja, köpa, sälja etc o sen göra en lång lista...

En motfråga kan vara:
Varför skriver folk vad för bilar de har i sina citat när dessa bilar redan är upplagda på garaget?
är det för att skryta på något vis?

UMADBRO lol tongue

Ont: Även fast jag inte har någon lista så är det ganska skoj att få läsa hur vissa har bytt upp sig alt hur vissa ändrat sin bilsmak genom året etc.

40 Inlägg
7 augusti 2012
Kamberg skrev:
Vad ska du hålla koll på? wink

Kan vara kul att kolla bara. Om du kollar min lista så står det även när jag köpte bilen och sålde den.
Då ser jag vilket datum jag skaffade den och hur länge jag hade den.
Sen vet ja inte om andra tycker det är kul att se på min sida men jag tycker det är gött att ha det någorlunda dokumenterat. smile

228 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
PlatinumRacing skrev:
Kamberg skrev:

En motfråga kan vara:
Varför skriver folk vad för bilar de har i sina citat när dessa bilar redan är upplagda på garaget?
är det för att skryta på något vis?

UMADBRO lol tongue

Ont: Även fast jag inte har någon lista så är det ganska skoj att få läsa hur vissa har bytt upp sig alt hur vissa ändrat sin bilsmak genom året etc.

Bra fråga, har aldrig tänkt på det, dumt att lägga ut det 2 ggr liksom wink.

Meldem
917 Inlägg
9 augusti 2012
varför inte? Vad ska man annars ha? Jag kan ju tycka att en kort presentation om sig själv och vilka bilar man har är helt naturligt att lägga upp på en sida som denna

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

228 Inlägg
9 augusti 2012
Trådstartare
Marticus skrev:
varför inte? Vad ska man annars ha? Jag kan ju tycka att en kort presentation om sig själv och vilka bilar man har är helt naturligt att lägga upp på en sida som denna

Absolut om dom man har, men dom man haft och sålt?
Läs hela inlägget...

Sen är det väl inte så mycket att skryta om att man har haft tex 10 st 740 i olika utföranden kanske...

Mvh
Senast redigerat av Kamberg (9 augusti 2012)

Meldem
917 Inlägg
9 augusti 2012
Kamberg skrev:
Marticus skrev:

Absolut om dom man har, men dom man haft och sålt?
Läs hela inlägget...

Sen är det väl inte så mycket att skryta om att man har haft tex 10 st 740 i olika utföranden kanske...

Mvh

Jag har läst hela inlägget och tråden, men då formulerar jag om mig då och förtydligar ytterligare: Jag kan ju tycka att en kort presentation om sig själv och vilka bilar man har och har haft är helt naturligt att lägga upp på en sida som denna

sen kanske man inte vill skryta om det, men man kanske kan ge andra bilden av att man kan ett och annat om denna bil om man har haft 10st, så man kanske kan fråga saker till personen. Ser bara fördelar med det
Senast redigerat av Marticus (9 augusti 2012)

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Saabifierad
2 031 Inlägg
9 augusti 2012
Skoj att se vad folk haft för bilar tidigare, förstår inte hur du kan få det till skryt?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

4 637 Inlägg
9 augusti 2012
Har en sådan lista, kul för mig själv och för folk som kanske har frågor om dessa osv...
Min lista är ett exempel på att sådana listor inte behöver vara skryt. Fast det finns säkert någon sosse som blir avundsjuk för att jag haft en rostig Felicia... wink
Senast redigerat av Navkapsel (9 augusti 2012)

124 Inlägg
9 augusti 2012
Kul att läsa folks historia och jämföra med sig själv och vad man haft. Dock mindre kul om det står volvo 740, volvo 740 och volvo 740

65 Inlägg
9 augusti 2012
Klart man vill skryta vad man har ägt. Är ju därför jag har skrivit upp mina iaf. tongue Bara sportbilar i hela listan tongue

Fredrik Tjärnlund!
Skoda Octavia RS -02
BMW 530 -93
MB 200E -92

228 Inlägg
9 augusti 2012
Trådstartare
Slash skrev:
Skoj att se vad folk haft för bilar tidigare, förstår inte hur du kan få det till skryt?

Skryt var väl fel ord.

Självlärd
3 083 Inlägg
10 augusti 2012
Jag kan inte se något fel i att ha en sådan lista. Vad är det som stör dig så fruktansvärt mycket?

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

228 Inlägg
10 augusti 2012
Trådstartare
Volvo142_73a skrev:
Jag kan inte se något fel i att ha en sådan lista. Vad är det som stör dig så fruktansvärt mycket?

Så "fruktansvärt mycket" vet jag inte, är ju bara att jag struntar i att läsa listan smile. Mest varför.

Mvh

154 Inlägg
11 augusti 2012
jag har legat med:

Lotta  -86
Sandra - 91
Hanna  -85
Mikaela  -87
Sara   -85

?? nån likhetet? big_smile Har du haft bilar som är värda att skriva gör det, men om man har ägt 8st 940´s då räcker det med en eller?

Peace out  fools

345 Inlägg
11 augusti 2012
Det är väl en fingervisning om vad man är intresserad av för bilar om inte annat. smile

Totalt okunnig
413 Inlägg
28 augusti 2012
Stör mig då mer på folk som måste skriva att om man röstar en 1:a eller 2:a tar jag som ren avundsjuka.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Sök