3533
Sök

Inför: Night time meet träff i Enköping 8/9

Team Midnight Racing
65 Inlägg
12 augusti 2012
Trådstartare
Hej

Nu är det dags för en träff i enköping igen,

Den 8 september på öb parkeringen i enköping samlas alla som vill på en träff, där syftet är att prata umgås och kolla på andras byggen.

träffen börjar officiellt kl 20 på lördag och fortsätter så länge nån finns kvar.

helst så ser vi som anordnar (Team Midnight Racing) att alkohol och dåligt humör stannar hemma eller där det lämpar sig bättre, likaså att man inte leker inne på parkeringen i närheten av bilarna.

för att rymma så många bilar som möjligt försök ställa er i rad över parkeringen.

adressen för träffen är skälbygatan 8 enköping. finns både mc donalds och max precis i närheten och likaså statoil och okq8, det finns även carwash precis ner till träff området om det är någon som vill tvätta innan.

och med denna information så hälsa jag alla varmt välkomna till träffen
och frågor skickas till mig road_runner här på garaget.

Mvh: Team Midnight Racing

T.M.R
Team Midnight Racing

Team Midnight Racing
137 Inlägg
12 augusti 2012
På tiden att ni tog tag i detta så det händer något i bil väg i Enköping.Men att jag måste sparka er i häcken för att det hända något är inte bra lol vi se där

T.M.R Team Midnight Racing

80 Inlägg
12 augusti 2012
jliskyline skrev:
På tiden att ni tog tag i detta så det händer något i bil väg i Enköping.Men att jag måste sparka er i häcken för att det hända något är inte bra lol vi se där

Lysande intsiativ ! Är lätt på

47 Inlägg
12 augusti 2012
smile Japp vi bestämde oss för denna igår efter lite snack om datum. men nu kom den upp johan så nu fick du din träff:P och vi hoppas verkligen på att den blir som förra året när vi körde den!

så hälsar alla välkomna och så får vi hoppas på kanon väder oxå:D

Fastcar

Team Midnight Racing
137 Inlägg
12 augusti 2012
Finns ett par saker som jag vill ändra på.1 inget motor ras 2 att man inte får stryk av en 940 lollol

T.M.R Team Midnight Racing

19 Inlägg
12 augusti 2012
jliskyline skrev:
Finns ett par saker som jag vill ändra på.1 inget motor ras 2 att man inte får stryk av en 940 lollol

Men det var ju inte vilken 940 som helst som du fick stryk av, är ju lite klös i den wink

Touch by U
910 Inlägg
12 augusti 2012
Dyker kanske upp med ett par bekanta bilar... wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

466 Inlägg
12 augusti 2012
synd det är så långt att åka annars kanske jag kommit upp me diesel monstret smile

Christer *Dieselkungen*

47 Inlägg
12 augusti 2012
Fprobban skrev:
Dyker kanske upp med ett par bekanta bilar... wink

De tycker jag du ska göra robban wink var ju kul förra året du kom smile

Fastcar

98 Inlägg
12 augusti 2012
Jag kommer!smile

livet är underbart när underlivet är bart!

92 Inlägg
13 augusti 2012
Venton kommer nog va där då, och hoppas på fler tyskar o japsar kommer i år än tidigare år:)
Senast redigerat av boat (13 augusti 2012)

mest bara galen :)
80 Inlägg
13 augusti 2012
synd att denna träff krockar med det lagliga racet i västerås! (vsc cup) när det äntligen händer nåt på hemmaplan sad

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
13 augusti 2012
E vi hemma dyker vi och pruttmuffarna självklart upp och kollar läget! big_smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Black_Art
13 augusti 2012
Som sagt.. Synd att det krockar med vås..

Team Midnight Racing
65 Inlägg
14 augusti 2012
Trådstartare
Ja det tråkiga med sommaren är att oavsett vilket datum man oftast väljer så krockar det med något,

T.M.R
Team Midnight Racing

Försäljare inom Bilmultimedia
434 Inlägg
14 augusti 2012
Får se om jag kan komma med Fiaten, vet att jag kan vara upptagen på kvällen tongue Återkommer !

47 Inlägg
14 augusti 2012
hks__ skrev:
Får se om jag kan komma med Fiaten, vet att jag kan vara upptagen på kvällen tongue Återkommer !

Låter kanon de, hoppas på du kommer som förra året! ser fram emot om du kan komma, alltid roligt få dit lite ljudbilar

Fastcar

German Engineering
9 083 Inlägg
14 augusti 2012
Låter ju trevligt med Enköpings-träff, synd att det krockar med VSC Cup.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

17 Inlägg
19 augusti 2012
Ska nog kunna ta å titta förbi och se på lite bilar. de e ju kul att de händer lite hemma. borde bli mer av de.

Sök