rätt ny bil så då lär din stereo vara rätt inbakad antar jag burkar finnas ny paneler till eftermarknads stereo som ja tror är bästa till nya högtalare men nog tror ja att det kommer fungera lite oskäker på hur den orkar driva dom bara utan steg .. sen finns det nog en adapter att köpa så du får lågnivå fanns till min orginal stereo iaf ..
det är inget allternativ då cdn och allt är i en skärm läste lite att man kan ta lågniva från högtalarsladdarna bak men sånt förstår man sig inte på ;P
För att dom spelar riktigt dåligt. Märkte nu att det är typ samma högtalare men dom fram spelar sjukt mycket bättre, har forskat lite och vissa har bara kopplat slutsteg till originalhögtalarna och fått mycket bättre ljud på enbart det. Så ett slutsteg bak till några fina högtalare borde göra susen tror jag nog.
Men exakt hur ska man koppla det då, och vart kan jag ta remote om det behövs enklast utan att ta lös stereon?
För att dom spelar riktigt dåligt. Märkte nu att det är typ samma högtalare men dom fram spelar sjukt mycket bättre, har forskat lite och vissa har bara kopplat slutsteg till originalhögtalarna och fått mycket bättre ljud på enbart det. Så ett slutsteg bak till några fina högtalare borde göra susen tror jag nog.
Men exakt hur ska man koppla det då, och vart kan jag ta remote om det behövs enklast utan att ta lös stereon?
Lite slarvigt skrivet kanske Menar att man kanske byter ut alla när man lika håller på, dom dära basarna har jag inte sett/hittat så det vet jag inte men det låter som att jag har någon.
Med dörren menade jag att jag trodde den var bättre utformad och gav därför bättre ljud. Borde det inte bli ganska bra med 4 nya kraftiga 4" med steg?
Dom fungerar och låter mycket bra tillsammans med ett 4-kanalssteg. Lämpliga steg med rätt filter/kopplingsmöjlighet är vilken som helst av Mosconi ONE/AS, Genesis Profile/Ultra. Lite olika karaktär dom emellan. http://shop.seastreamsgarage.se/default … mp;vp=59/1 Räds inte den "lilla" ONE 60.4, det sparkar på bra.
Detta är förvisso lite hemlänkning, men fler o fler testar dessa "anpassade" och alla varit mycket nöjda. Det senaste exemplet är han som åker omvägar till jobbet och parkerar på busshållsplatsen innan han hämtar barnen på dagis, för att alltid höra det sista av låtan. (VW T5 Transporter-kit)
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Okej ser mycket intressant ut! kollade på dina länkar och det skulle kosta 7200 kittet dära och steg, tycker det låter ganska dyrt men dom kanske spelar efter det också?