Mina erfarenheter vad gäller däckbyte och däckköp är att vem som helst kan jobba med det.
Beställde däck till min bruksbil för ett år sedan och lovades en leverans inom en vecka, hörde inte ett pip från dem på över 14 dagar. Jag fick ringa upp dom och fråga vad som hände. Fick svaret att de däcken jag beställt inte fanns, utan att jag behövde beställa några andra. Jag frågade hur mycket det skulle kosta och vilka däck de kunde få hem inom en tvåveckors period. Fick svar på däck och en tid när de skulle komma till företaget, och de skulle även ta in de aluminiumfälgar jag ville ha. Jag bad dem lova en tid då mina nya hjul kunde vara klara och svaret blev inom en vecka. När de sedan ringde upp 9dagar senare frågade jag varför de ringde mig. Du ville ju ha hjulen, varpå jag svarade att de var två dagar försenade och att jag till skillnad från deras verksamhet har tider att passa och ett jobb att sköta. Resten av samtalet är inget jag kan skriva om på detta forum, tro mig.
Kanske var min värsta kunderfarenhet någonsin. Så jäkla oseriöst och dåligt skött!!
NU är säkert BriBos aningen mer seriösa. Men om man har en mail och inte svarar på den, så undrar man ju varför de har den kontaktuppgiften i huvud taget.
Så till något positivt.
Fick tag i en skön bilhjälm som kommer bli kanon till bilen. Trodde den skulle dimpa ner i brevlådan till helgen, men det dröjer. Ytterligare en prydnadssak till bilen.
Senast redigerat av Giacosa (2 mars 2013)