3106
Sök

STULEN Saab 900 2.0T i Växjö 19/8

The MînÐfræk
184 Inlägg
19 september 2012
Intressant länk där.. det är ju rätt så nära där jag bor .  kanske tar mig en sväng ut dit och tar mig en tit.

91 Inlägg
19 september 2012
Trådstartare
Får du gärna göra Flodis:) Håll ögon o öron öppna!!
Ring polis så fort ni kan om ni skulle se den!
Mvh

91 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
Bilen är nu HITTAD!! smile
Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med.
TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv!
Mvh

NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
Mr. AUDI !
642 Inlägg
20 september 2012
Ordningsmannen skrev:
Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med.
TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv!
Mvh

X'et svarade aldrig på mina samtal men FAN va härligt att den e hemma igen smile var de samma killar? vart hitta dem bilen?? big_smile

Four Rings To Rule Them All!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
20 september 2012
Ordningsmannen skrev:
Mvh

Det var ju F*N på tiden att den hittades, ärligt talat tongue

Är den väldigt "trasig" eller är den bara buskörd så den är sliten på det viset ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 213 Inlägg
20 september 2012
Kul att höra. smile Hoppas de går bra med försäkringsbolaget med.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

The MînÐfræk
184 Inlägg
20 september 2012
fy fan vad najs du fick tebax den !

91 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka!smile
Mvh

The MînÐfræk
184 Inlägg
20 september 2012
Ordningsmannen skrev:
Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka!smile
Mvh

Så vad ska du göra nu då ?   

Ta deras bil och bränna upp den eller huset som hämnd? skulle jag ha gjort iaf tongue

6 738 Inlägg
20 september 2012
roligt att läsa att den e tillbaka smile

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

91 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
Nja försöker nog får ordning på saaben istället;) Dom får sitt "straff" av polisen istället..

128 Inlägg
20 september 2012
fyfan va härligt! detta gjorde min kväll! GRATTIS!

1 944 Inlägg
20 september 2012
fan va skönt !! big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Amatör
155 Inlägg
20 september 2012
Härligt att den e tillbaks! smile

Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257352
Jag är ju inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker :P

3 059 Inlägg
21 september 2012
Flodis skrev:
Ordningsmannen skrev:
Mvh

Så vad ska du göra nu då ?   

Ta deras bil och bränna upp den eller huset som hämnd? skulle jag ha gjort iaf tongue

Dom har nog varken egen bil eller eget hus!!

Skönt att bilen kom till rätta och framför allt att tjyvarna åkte fast.

493 Inlägg
21 september 2012
Fan va skönt att bilen är tillbaka! Släng gärna upp bilder så vi också får se hur bilen ser ut nu tongue

Sponsor: www.12vled.se

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
21 september 2012
Härligt även om att det kanske känns surt att få tillbaka en snodd bil sad

145 Inlägg
21 september 2012
Fan vad gött att höra ordnings. Hoppas det inte är för mycket att göra på bilen nu.

254 Inlägg
21 september 2012
Snacka om tur!!!

Håll den i dina händer nu och LÅT INGEN ANNAN OKÄND MÄNNISKA KÖRA DEN SJÄLV wink

Hoppas den går att laga om den är skadad.

Till pundarna: Vilka idioter!!

Sök