Bilen är nu HITTAD!! Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med. TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv! Mvh
Bilen är nu HITTAD!! Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med. TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv! Mvh
X'et svarade aldrig på mina samtal men FAN va härligt att den e hemma igen var de samma killar? vart hitta dem bilen??
Det var ju F*N på tiden att den hittades, ärligt talat
Är den väldigt "trasig" eller är den bara buskörd så den är sliten på det viset ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka! Mvh
Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka! Mvh
Så vad ska du göra nu då ?
Ta deras bil och bränna upp den eller huset som hämnd? skulle jag ha gjort iaf
Så vad ska du göra nu då ?
Ta deras bil och bränna upp den eller huset som hämnd? skulle jag ha gjort iaf
Dom har nog varken egen bil eller eget hus!!
Skönt att bilen kom till rätta och framför allt att tjyvarna åkte fast.