Stackarn skrev:
Trodde aldrig att en sneögd tjejbil kunde vara så underhållande att läsa om! Måste bestämt följa detta bygge, och du måste fortsätta i samma anda!
Tack, kul att du uppskattar tråden. Ger lite extra motivation till att fortsätta, speciellt då man gjort något dumt och måste tänka om. (Ja, det händer...)
Och
Godspeaker, vi är båda överens om att biljäveln kommer gå sönder, frågan är bara hur, när och varför... Eller ja, varför vet jag. En jävla papphatt bakom ratten, för högt laddtryck och orginalstalar med samma styrka som sugrör från 1976...
KAN även vara så att baconet ger lite extra livsgjäldje till bilen så den håller hela säsongen, underskatta aldrig the power of bacon! Intressant kommer det bli iaf
Varit nere några timmar ikväll också. Fick ägna hela dagen på att köpa julklapp åt tanten, är alltid ute i så god tid med sånt...
Men men, gnäll kommer man inte långt med, så här kommer en redovisning. Ikväll började jag riva och slita lite i bilen igen.
Och vad gömde sig bakom lucka nummer ett då? Jo, AC-paketet!
Känns onödigt att släpa runt på den extravikten, så tömde den och skruvade ihop igen.
Fick då även två riktigt schyssta genomgångar i torpeden, så drog bredbandslambdan på riktigt,
och kopplade färdigt elen.
Monterade även tillbaka inredningen, börjar bli bil på insidan igen också!
Nu väntar jag bara på dom sista paketen, nu är spargrisen tömd, våldtagen och kastad, men bilen är snart klar för att kunna mappas riktigt.
Tror 2013 kommer bli ett awesome år!
(... så länge skiten håller...)