Works skrev:
-håller mig till en clean Volvo-look, istället för att montera några custom 20"
Saxat från bilens info.
-Försöker ofta hålla ett tema på bilen, så det inte blir för många färger eller detaljer som inte matchar med varandra.
Saxat från din pres.
Det känns lite som du tagit Biltemas krom sortiment och kastat det över bilen.
Jag ser inte något genomgående tema eller liknande, det är Ford RS delar blandat med massa krom och klistermärken dekaler som jag inte förstår mig på (märket på huven, tow loggan in nosen)
Mängden delar och annat känns inte passande på den kanske vingen och en läpp i nosen men när plast kromet tar över så blir det en smaklös blandning av "se ut att gå fort delar" med "keep it shiny" delar.
Skulle jag se din bil stående på vägen i behov av hjälp, så skulle jag aldrig bärga de efter någon av mina bilar för skammen att dra den är för stor.
Detta är bara en åsikt inget påhopp eller så.
Mvh Danne
Hej Works,
Tack för ditt inlägg, tar inte detta som något påhopp, inte så länge man förklarar sakerna.
Jag kan förstå dina synpunkter, jag tittade på dina bilar och konstaterar att vi inte alls har samma smak eller stil i bilar.
Du vill hålla dom ganska "clean:a" och med fin puts, något som jag snarare knappt reagerar på då jag ser det som en vanlig originalbil.
Detaljerna du pratar om, såsom " märket på huven, Ford RS luftintag mm, för dig som inte vet vad ett original volvo executive märke är för S80:n bör då kanske inte heller kommentera sådana saker, och för din kännedom, håller jag mig inom Ford familjen så är det Volvo,
Faktiskt exakt samma motor i en ny Ford RS som det är i denna Volvo modell.
Angående det där med bogsering eller hjälp efter vägkanten, något säger mig att dina bilar och årsmodeller bäddar för att det är större risk att jag hittar dig ståendes där en vacker dag.
Ser att du äger:
Volvo V70 -00 (Äger)
Nissan Skyline GT-R -00 (Äger)
... som sagt tyvärr kan jag inte hjälpa dig då, för du sa just att du skulle skämmas,
Hoppas du har en bra helg,
Mvh