nu liter bilder på vad som hänt lördag och söndag blir mer mek när lönen kommer så man kan köpa de som behövs för att montera ihop de sista så bilen blir körbar igen
bromsar
härliga verktyg
lyckades rädda ett bromsok iaf men de får en ny nipel
har aldrig bytt en styrled som suttit så hårt värmde den så den glödde men satt fortfarande som fan så den nya fick lite kopparpasta på gängorna
montera nr plåt
nya spindelled på höger vänster köps till veckan (ja krängaren är rostig men den ska bort och fixax när jag köpt nya fjädrar och dämpare runt om)
special verktyg för att kunna montera drivaxlen funka utmärkt
sent lördag kväll var allt utom bromsoket å slang monterar på höger sida då jag behöver byta röret
råka kläma mig under hjulet och mellan ett verktyg. när jag försökte få på de. finns nämligen ingen lite skruv som håller skivan och bbs fälgen har stor centrum håll så efter den här händelsen. kapa jag av skallen på en m14 bult så jag kan skruva in den sen hänga hjulet på plats
jahopp söndag gick åt att polera lister och montera lite andra små grejer som front mm inget som jag tog så mkt bilder på.
iaf så har jag satt distanser till kontakten på dragkroken vilket ska montera när jag köpt en ny med tillhörande kablar så allt ska dras nytt bak
gutt med nya clips till dom nedre dörr listerna
liten före och efter bild på kromet
sen en sista bild
ny väntar man bara på att man ska kunna köpa lite bromrör och niplar och mina special m12 niplar ska komma hem