Bah, Ford är rostande skithögar som skall dumpas i u-länder, såsom norge
Fram tills dess är de väl bara att göra det bästa av situationen
Skämt åsido, det är ju budget-fix som som gäller för denna bilen, bara bling, inget zing. Jag jag faktiskt funderat på ett riktigt insugskit ned i skärmen, men.. äh. den smäller o brakar så gott redan nu, och jag behöver inte mera effekt i den här.. kanske "sedan"
Wall1N skrev:
Efter att ha läst din underbart underhållande tråd så måste jag fråga, bilen som du inte skulle kosta på något, ligger för tillfället på hur mycket i utgifter?
Låter lockande att justera lite på avgasdelen måste jag säga. Låter lite för lite just nu.
Well, inte allt för mkt. faktiskt. ..
Uhm. Stenskottsfilm, ett gäng hundra.
3 flaskor sprayfärg á 100kr st
En drös dioder för ett gäng 100kr.
Lite lösa bitar avgasrör o klammer för några hundra från biltema
Vindavvisare typ 300kr inkl frakt?
Toning av rutor, kanske 1500kr ?
Fälgar + krängning av däck ca 5.500
Hjulmuttrar 800kr.
Så under 10 lök med marginal
... Men den marginalen kommer nog överskridas med råge nästa gång jag beställer något
Angående avgas-systemet,
jag var ute hos vår däcksjuckare och fick på lite nya prylar, passade på att fota min bonna-lösning på avgassystem
På pall hos däckskillenSer lite sorglig ut.. Nästa fix blir nog att lacka bromsokenHähähäVilket hantverk!!Hade jag varit lite mindre av en man så hade jag skämts för att visa upp den där bonnalösningen.
Men nu är det så att jag VET att jag FUSKAT! Så det är lika bra att vara stolt över det
De fyller sin funktion, det gjordes på bakfyllan och de knallar, bluddrar och poffar. Allt en redig karl behöver höra sin v6'a göra
Oooh, förresten, jag fick fälgarna monterade !!
Jag kan berätta att de sitter bra.