11 september 2012
Trådstartare
Vet ej om detta är den rätta tråden för detta inlägg men hoppas man får något svar..
Jo, det är så här att den 2012-05-25 köpte jag ett ställbart kamdrev av Xtremt.se och betalade detta direkt vid köp.
Nu är det så här att jag har inte fått drevet ännu, men han sa till mig när jag fick kontakt med honom att han hade inventerat fel, och det är mänskligt så okej, den 2012-06-26, la jag en ny beställning hos Xtremt.se och detta är förbetalt med ( Wiseco kolvar. ) Och han sa till mig att det är beställningsvara och det tar ca 3-4 veckor innan de kommer till Sverige och till honom, så jag räknade med en vecka till innan jag får det från honom.. Yes.. Nu är problemet att idag är det den 2012-09-11 och jag har inte fått drev eller kolvar, får inte tag i människan, vare sig det är på mail, facebook eller på hans nummer.. Jag ligger alltså ute med ca 10.000 kr och han vägrar att svara tillbaka på mail eller svara på intalat meddelande på tele.
Så nu vänder jag mig till er här på G.org, HJÄLP , innan jag åker till Älvängen och gör ett besök, för nu är måttet rågat om inte överfullt.
Vill göra detta på ett smidigt sätt så ingen av oss ( mig eller Xtremt.se ) tar skada utav detta men har redan pratat med JO samt polisen om detta och de ville att jag skulle vänta tills fredag ( 2012-9-14 ) innan jag driver detta vidare.
Finns det någon själ där ute som känner denne person eller vet hur man får kontakt med honom?
Mvh Robert
TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser