hej har en fråga jag har en 940 med automatlåda som jag tänkte slänga i en m47a i men skulle va grymt med lite hjälp vad är det jag behöver jag har en 744a med en m47a i är, är tacksam för alla svar mvh victor:)
tack så mycket hur blir det med utväxlingen i bakaxeln ?
Sitter bakaxlar med högre utväxling i på automat bilarna så bilen din kommer att varva mer om du inte byter. Normalt sett sitter det 3:54 eller 3:31 utväxling på bilarna med manuell låda och är det automat så brukar utväxlingen vara 3:93(?) eller 4:10.
Sitter bakaxlar med högre utväxling i på automat bilarna så bilen din kommer att varva mer om du inte byter. Normalt sett sitter det 3:54 eller 3:31 utväxling på bilarna med manuell låda och är det automat så brukar utväxlingen vara 3:93(?) eller 4:10.
3:73 sitter det i min som är manuell, och det eller 4:10 som du säger sitter det i dom med automat också!