Såg tidigare i tråden att det va en som skrev att filmen han hade på sina lysen kom ifrån Anarchy Customz, det är jag som driver Anarchy Customz, och jag har hållit på ett bra tag nu med vinyler av olika slag och jag kan meddela att ingen film av något slag är lagligt att ha monterat på strålkastarna, för du får inte på något vis förändra ljusbilden, detta är även varför du inte får använda diodlampor i en bil som inte har diodlampor orginal, för lyktorna är inte typgodkända med diodbelysning.
Dock så pratade jag med en Polis i helgen om just detta och då sa han som så att de är inte lagligt med att montera någon vinyl på lysena, men om det är en färg som är godkänd att ha såsom gult eller en transparant film så bryr de sig inte så länge de inte ser andra fel på bilen. Detta är ju dock bara hur denna poliskonstapeln såg på det hela, men jag skulle misstänka att de flesta resonerar likadant, om ljuset inte påverkas på ett sådant vis att det blir trafikfarligt eller i en icke godkänd nyans, då bryr de sig inte så länge man kommer med en i övrigt laglig bil.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.