Volvo 244 1977 - senast bess 02, ska få igenom den och senare blir det en d24 i den
De va tänkt att den skulle fräschas upp och få i en sunkig diesel motor i den men det blev studentbil av den så nu ska jag få igenom den en gång till eftersom jag fick körförbud pga att fjädrarna var bortplockade. Något fränt som... Visa mer
Som sagt så är elfelet fixat och idag drog ja ny tändnings ström till spolen så den startar och stängs av med nyckeln och imöra ska ja se om ja lyckas borra ut en nippel ur den ena oket eller om ja ska köpa ett nytt Sen är det lite rost kvar under såg att "kylarbalken" har ett hål och växellådsbalken borde fixas Igentligen så skulle man svetsa bärarmen höger bak med men det kommer nog bli mer tvåor så är inte så spänt
Kommer bilder på allt senare när jag har fixat min mobil som inte startar
oj jag såg nu att jag gjorde ett inlägg som citat till dig :S
Bare göre en fuling innan du ska in på bes Kör in den på OKQ8 och spola med vatten under motorn och torka bort oljeresterna Iallafall när det gäller oljeläckage
Bare göre en fuling innan du ska in på bes Kör in den på OKQ8 och spola med vatten under motorn och torka bort oljeresterna Iallafall när det gäller oljeläckage
tycker inte du skall göra detta...
Skall du göra iordning bilen så den är snygg osv så kan du lika gärna lägga ner tid på att fixa oljeläckaget
Skall du göra iordning bilen så den är snygg osv så kan du lika gärna lägga ner tid på att fixa oljeläckaget
Han skulle ändå byta motorn till en D24:a sen
Redan fixat oljeleckaget men det va gammal olja så dom trodde att de va de läckte när oljestickan inte satt i... å ja såg inte förens ja betala att dom skrev med de
Han skulle ändå byta motorn till en D24:a sen
Redan fixat oljeleckaget men det va gammal olja så dom trodde att de va de läckte när oljestickan inte satt i... å ja såg inte förens ja betala att dom skrev med de
händer inte så mycket nu när garaget är fullt i skit men har iaf skaffat en D24a som ska renoveras och det är ju inte jämt en hundring utan får göra lite då och då man får pengar men ska sättas i senare mot sommarn
vart inge med d24a tyvärr den ligger kvar på uppfarten å röster sönder men det blev student bil av den ist
Detta va 2 veckor före studenten då den gick igenom med blanka papper dagen före. Vågar inte lägga ut kort på den som den ser ut idag kan iaf meddela er om att den är jävligt äcklig...
feck trafikgrisen bakom mig igår så sitter spanka flaggan i rutan den har gjort sitt så örker inte lägge ner mig mer på å få igenom den bess en gång till..
feck trafikgrisen bakom mig igår så sitter spanka flaggan i rutan den har gjort sitt så örker inte lägge ner mig mer på å få igenom den bess en gång till..