Volkswagen Bora mk4 -Stance for the people Bilen såld!!!
nu var det dags igen! här är mitt projekt på min vw bora har redan hunnit göra en del men kommer fortsätta i vinter. det som är på listan är "STANCE" så klart;)
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Idag är en sån där dag som man blir riktigt glad:)
de hela började med att jag ringer däckkrängaren, kollar hur det gått med fälgarna -Jo fan dom är färdiga, Bara att komma och hämta. sagt och gjort fälgarna ligger i bilen efter en kvart:D så direkt efter jobbet drar man iväg och slänger på hjulen! ja ni kanske förstår BILEN ÄR UTE PÅ VÄGARNA!
inge mer snack! Nu lite cp dåliga bilder på bilen.
måste få säga förlåt för dom väldigt dåliga bilderna
skall ännu fin justera höjden så klaga inte är ni snälla tänkte att en valsning fram hade inte suttit fel och så klart lägre bak. så om någon har en skärmvals att låna ut i närheten av gbg-borås- varberg hade de varit guld värt
spec. RH ZW3 17x8.5 fram och 17x10" bak 2-delade split
även beställt nya däck till dom, i nu läget sitter det 215/45R17 fram och 235/45R17 bak
nya däck spec. nankang ns-1 195/40R17 fram och nankang ns-2 215/40R17
lite bilder på fälgarna då.
fick fixa lite på adapter spacersarna då dom inte passade som jag ville, plus att de är som en kant runt insidan av fälgarna där spacersen skall sitta och de gick inte innan för, utan dom låg uppe på den kanten filket känns läskigt att köra så
skulle ha åkt och krängt av de gamla däcken idag med men han hade semester stängt så får hitta nån annan som kränger av däcken, så jag kan fixa till banorna dugliga för resten av säsongen, för nästa år blir det nya banor eller kanske nya fälgar igen
de va allt för idag hoppas på att få uppdatera mer inom kort
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Nu har jag även fått tag i en kompis som skall hjälpa mig kränga av de kamla däcken:) så sen hänget de bara på att de nya däcken kommer i nästa vecka så jag kan kränga på dom innan alla firmor tar semester:/