Har nu bestämt mig för att satsa rejält på drifting. Så har valt att bygga en bil efter proints alla konster och regler. Dom som känner mig vet mycket väl varför jag har valt att ta det här steget ;) tips och ideer är välkommna :)
SUCK!! Undrar vad det är för jäkla andra hands sortering på pedalställen jag har fått :-/ det första var knäckt. Det andra var fel svetsat så att axeln till pedalerna inte går att få dit. Vilket innebär att dom som har monterat ihop skiten inte ens har satt dit låsringen. :-/ sen är det felkonstruerat så att den så kallade bromsvågen fungerar inte.
Sen gjorde jag misstaget att ta på baksidan av gaspedalen så att det lossnade en färg flagna som var 2x3 cm. Ingen grundfärg inte blästrat inte ens avfettat innan dom målade det :-/
Sen så kollade jag på min beställning av stol och ratt. Beställde den 29de och dom har inte ens packat skiten :-/
Tyvärr så har det inte blivit någon uppdate på ett tag. Dels beroende på tjafs med DHL om min skadade stol men framför allt så går mesta tiden åt förberedning av flytt samt att jag har hjälp farsan med att renskrapa bordläggningen på hans båt. Har tyvärr inga bilder att erbjuda på båten men ni får några bilder med stolen och ratten provmonterad det blir iaf lite småsaker gjorda
Och nu efter att båten blir sjösatt innan första maj och jag flyttar till farsta sista maj så blir det lite lättare att komma till garaget det kommer ta ca 1h istället för 2 timmar till garaget och istället för 1 timme och 40 min till jobbet hemifrån så kan jag jogga till jobbet på ca 30 min perfekt så efter det hoppas jag på att få mera tid till garaget och bilen
Fan va trögt med sånt där skit! Inväntar fortfarande delar jag med.. Kul att våren har kommit å bilen är inte klar i det utförande som var tänkt för länge sedan
Fan va trögt med sånt där skit! Inväntar fortfarande delar jag med.. Kul att våren har kommit å bilen är inte klar i det utförande som var tänkt för länge sedan
Ja det är trist när det blir så. jag hade hoppats på att bli klar med bilen till den här säsongen men det var ju bara att glömma när jag blev av med garaget
Men hoppas att du får dina saker snart så bilen blir klar
Ja det är trist när det blir så. jag hade hoppats på att bli klar med bilen till den här säsongen men det var ju bara att glömma när jag blev av med garaget
Tråkigt att höra, men den lär bli brutal när den är klar Det hoppas jag med!!
Ja det är lite det jag hoppas på det lär ju iaf gå att få bakhjulen att spinna lite
Ja det är lite det jag hoppas på det lär ju iaf gå att få bakhjulen att spinna lite
Vad är det du väntar på för delar?
Nu väntar jag på muttrarna för fjädrarna på coilsen fram & en distans som glömdes bort... Sen ett justerbart panhard stag! Tar en faslig tid tyvärr..