En liten projekttråd om min första bil, den sk Nysen. Min tanke med den här tråden är att kunna gå tillbaka och kolla vad vi egentligen har hittat på tillsammans, både i garaget och ute på vägarna =)
Var riktigt kräsen Synd att sälja en fin bil som man lagt ner lite tid på
Jo, så är det ju..fast på sätt och vis lika bra att sälja när den är riktigt fräsch och värd pengar ist för att vänta 5år och lacken börjar bli repig, det har kommit en massa stenskott osv När det fortfarande är en bil man är lite stolt över och kan sälja och veta säkert att den är i riktigt bra skick
Kan ju tillägga att vid intresse kan bilen visas på sträckan Östersund-Arvika-Örebro-Östersund den 12-16/6
Även fast bilen är till salu så har faktiskt inte allt jobb avstannat...blev ett kamremsbyte i torsdags ingen av oss vet när kamrem o vattenpump var bytt sist och iom att jag redan hade köpt det och silikonslangar t kylaren så passade Kevin på att byta det när jag jobbade
Postat från min mobiltelefon via m.garaget.org
Hmm, bilderna kommer senare...mobilen ville bara vara med halvvägs genom inlägget..
Sådär...spenderade ett antal timmar igår kväll med att städa o fixa så den är jobbigt fin för tillfället Men det är som det är..den som köper den kommer få en grymt fin 940 som man inte kan vara annat än nöjd med!
varför ska du sälja den? e det för dom jävlats med dig?
Nä, jag ska plugga t hösten och då är det så onödig utgift att ha en bil själv så jag och sambon har köpt en 320 som är i lagom bruksskick för att köras året om på värmländska vägar istället o så kan 940in få vara busbil/sommarbil hos ngn som har ekonomin för det istället
Det är en jäkla fin bil som kommer rulla många fler problemfria mil och det känns grymt tråkigt att inte hunna ha kvar den, men allt har sin tid och just nu är min och nysens tid slut Jag är väldigt säker på att den som köper den inte kommer bli annat än nöjd och även kul att kunna göra roligaste sakerna på en gång, tex montera större turbo eftersom allt annat är rel nybytt o fräscht
Det är en jäkla fin bil som kommer rulla många fler problemfria mil och det känns grymt tråkigt att inte hunna ha kvar den, men allt har sin tid och just nu är min och nysens tid slut Jag är väldigt säker på att den som köper den inte kommer bli annat än nöjd och även kul att kunna göra roligaste sakerna på en gång, tex montera större turbo eftersom allt annat är rel nybytt o fräscht
Hade jag inte suttit i nästan samma situation som dig så! Vet inte om jag har jobbi sommar än, så kanske får sälja 945 för att kunna göra nåt överhuvudtaget i sommar
Hade jag inte suttit i nästan samma situation som dig så! Vet inte om jag har jobbi sommar än, så kanske får sälja 945 för att kunna göra nåt överhuvudtaget i sommar
Va synd
Jo det är mindre skoj, men är 2 veckor kvar till sommarlovet så bara att hoppas!
Har inga bra förvaringsmöjligheter -> kostar pengar att hyra ett garage sen har jag haft 940in i snart 2 år så det kan vara påtiden att testa ngt annat
återupptar den här tråden en sväng Nysen står kvar hos mig tills augusti då jag och sambon flyttar söderut och sambons lillebror är inte 18 och får köra bil än ändå
Hur som helst så tar jag med mig nysen & pappa och åker till sundsvall och ställer ut den 20/7, blir första gången för mig så det ska bli riktigt kul! Så till helgen är det stor polering som står på schemat!