Monterade ''balken'' idag nu när den var färdig målad.. blev bra, är la inte 100% rak o så men räknar inte med att den kommer vara det om ja skulle köra in i något!
En bild på de hela, väldigt dålig dock
Sen en bild på bilen som den står just nu, all plast blir vitt igen, då jag inte engagerade mig i grundarbetet så färgen inte fäste 100.. men blir annan lack på bilen tillslut när den är startad o klar i vilket fall!
Är riktigt nöjd än så länge, förhoppningsvis blir jag mer nöjd när jag kört den
Har inte hänt så mycket nu dom senaste dagarna, förutom att tobbe fortsätter o pillar med bakdörrarna o jag har börjat skrapa bort all färg från alla plast delar på bilen.. tråkigt när man är för ivrig att få på färg på bilen o inte gör ett bra underarbete, fy skäms på mig! men blir nog vitt kjolpaket framöver!
Idag fick jag lite gjort iallafall, skrapade bort nästintil hela överdelen på framkofångaren.. suck vilket skit göra, här kommer en bild iallafall!
Har påbörjat dämpning av Varianten idag iaf Framskärmar ska komma nångång denna veckan. Har inte bestämt strålkastare än ( Orginal,AngelEyes eller Devileyes)
Känns som det var lite längesen, har städat o städat o städat garaget, väntar fortfarande på toppen från riktplaning, fick ventilerna slipade idag, imorgon blir de dock mer städning..
har la varit lite dött här inne, samma sak i garaget, men nu har det hänt lite iallafall, dom senaste dagarna har bestått av att knacka bort asfaltsmattor i 200'an samt fick jag hjälp av min bror med att få bort vev'en från motorn, så idag fick jag motorn syre tvättad av en kompis, målade blocket efteråt, den färgen kommer vara på fälgar, i motorutrymmet samt i kupé'n
Här kommer en bild på blocket i stativet
Får hoppas på mycket arbete nu, så man kan beställa hem lite godis till motorn :-)
Beställt Strålkastare nu iaf, får hoppas dom kommer snart en Framskärm var världens sämsta passform på,antagligen transportskada så de blir reklamation