Sådär nu står aset i garaget! Tjena! Har skaffat en gammal Mitsubishi galant 92a som jag tänkte fräscha upp ganska mycket! det är väldigt mycket rost på bilen som ska fixas och mycket mycket mer! Karossen är iaf helt rostfri eftersom den blev lackerad för några år sedan , Men däremot så är golvet är helt slut! Motorn startar och går men dör när man gasar , Bromsskivorna ser ganska trötta ut och även någon balk , Men det ska inte vara några problem och fixa Lyktorna har jag tagit bort för att det ska dit nya! Det är väldigt mycket mer som ska göras men det är bara att kika här när det kommer upp nya bilder om ni är intresserade så ser ni
Härligt! Har stått stilla nu lite för länge eftersom jag inte haft alla saker som behövs för att göra ordning den , Men för några dagar sen så skaffade jag faktiskt mer kapskivor , slipskivor , underredsmassa plus lite andra roliga saker även lyktor fram och bak plus en grill! Så om det går som planerat så blir det att börja redan imorgon
Härligt! Har stått stilla nu lite för länge eftersom jag inte haft alla saker som behövs för att göra ordning den , Men för några dagar sen så skaffade jag faktiskt mer kapskivor , slipskivor , underredsmassa plus lite andra roliga saker även lyktor fram och bak plus en grill! Så om det går som planerat så blir det att börja redan imorgon
Kollat litegrann för ett tag sedan , Bränslepumpen verkar bara gå ibland , och den läker bränsle , så kommer nog ta ett tag om något ska hända om orken finns! Annars så finns den till salu för en slant haha