Tja grabbar:) Va länge sen nu man va här inne men har haft fullt upp me bilen:) o kan ju säga att då riktigt bra de här, har varit både positivt o negativt resan hit:) Började me o fixa karrosen lite o så in för lack o de har varit bra o gott riktigt bra. Men så tänkte jag att jag skulle börja me att byta toppackning så när jag lyfter ur toppen o ren gör toppen så för jag syn på 2 sprickor i den, men va ska jag göra tänkte jag jo köpa en ny så klart va annars liksom:) Så stod de stilla några dagar där tills jag kom på att jag kan slänga i en 320i, går ju bra de me ju;) Så började leta efter motor o hittade en hel Bmw E36 320 billigt o plockade den så klart:) Rev ut resterna av min IS motor o sedan rev ur motorn från 320 o så var de dags o slänga in den i min Coupe;) o idag 2013-05-09 startade 320 för första gången i min IS kaross;) De gick som planerat:) Så nu bara fortsätta me karossen så man blir färdig snart:) Kommer film på de o en massa bilder men har inte bara haft tid o ingen dator;)