usch ja inte lätt inom den här hobbyn, vill göra samma sak som min. 19t japanrör å s60r spridarna funkar så jäkla bra i 740:n nu med steg tre chipet, men vill ju oxå i med min nya värre motor å köra bana
nu är frågan vilken bur jag ska välja, vilken tycker ni ? 1
2
3
Nu till 740n har börjar slipa ner den inför lackering som förhoppningsvis kommer utföras av mig även fixat rost samt fixat till lite ojämnheter (bucklor)
bilen blev nästan helt nedslipad i helgen men såklart så tog mina slippapper slut -.- så nu i veckan så ska de sista på bilen slipas ner och dörrarna ska bytas ut till några som är fräscha och rostfria är 1 framskärm, dörrgångarna, 4 dörrar, bagaget + inne i luckan och inne i huven kvar att slipas så de börjar gå framåt, förhoppningsvis lackas bilen nu i februari
allt för denna gång men ska försöka uppdatera snart igen och skriv gärna vilken bur ni tycker jag ska ha till 945an
Tråden är inte död, bara inte orkat uppdatera något bilen är tyvärr inte lackad än, ska skes under mitten av mars när det är ledigt i lackboxen har 4 dörrar, dörrgångarna samt invändigt av huven kvar annars är det inget kvar för lack
jo gängor finns för den stora skruven som är till någon filterflyttare men hur gör man
ska se om jag hittar artnr till den nippeln jag köpte
ja gör det men kan man köra utan oljekylare eller måste jag skaffa sån termostat att montera fram på tråget ?
såklart var det en av få bilder som försvann när jag flyttade över alla bilder från mobilen till datorn -.- men ska få fram de på annat sätt ge mig några minuter ska du ha en racemaskin så tycker jag att du ska ha det
ska se om jag hittar artnr till den nippeln jag köpte
ja gör det men kan man köra utan oljekylare eller måste jag skaffa sån termostat att montera fram på tråget ?
såklart var det en av få bilder som försvann när jag flyttade över alla bilder från mobilen till datorn -.- men ska få fram de på annat sätt ge mig några minuter ska du ha en racemaskin så tycker jag att du ska ha det
motorn ska mest bara gå lungt och fint och flytta bilen mellan utställningar/träffar
motorn ska mest bara gå lungt och fint och flytta bilen mellan utställningar/träffar
då behöver du inget hittade ej bild på numret heller
då behöver du inget hittade ej bild på numret heller
kan nog skaffa art numret även fått ett tråkigt problem med min gasrulle jag byggde på insuget, jag satte rullen långt in mot torpedväggen och då blev gavajern alldeles för lång