motorn ska mest bara gå lungt och fint och flytta bilen mellan utställningar/träffar
då behöver du inget hittade ej bild på numret heller
kan nog skaffa art numret även fått ett tråkigt problem med min gasrulle jag byggde på insuget, jag satte rullen långt in mot torpedväggen och då blev gavajern alldeles för lång
köp en sån grej som sitter på moppe vajer så man kan skarva så klipper du inne i bilen och kortar den
då behöver du inget hittade ej bild på numret heller
kan nog skaffa art numret även fått ett tråkigt problem med min gasrulle jag byggde på insuget, jag satte rullen långt in mot torpedväggen och då blev gavajern alldeles för lång
köp en sån grej som sitter på moppe vajer så man kan skarva så klipper du inne i bilen och kortar den
tack får kolla på det såg i din tråd att du köpt en sån 960 oljefilterflyttare, och kom på att jag har en sån liggandes men hur kopplas en sån för det är vattenkylning va?
tack får kolla på det såg i din tråd att du köpt en sån 960 oljefilterflyttare, och kom på att jag har en sån liggandes men hur kopplas en sån för det är vattenkylning va?
Tjenare folket, inte vart aktiv i garaget nu på länge för har inte funnits någon ork, varit sjuk, Elmia, hjälpt en kompis med hans nya hus osv..
Bilen har ej blivit lackad än men nu i veckan så kommer jag ha 2 veckor på mig att få lacka bilen och alla lösa detaler så förhoppningsvis kommer jag hinna med allt så de var allt jag hade att komma med nu
Lacken blev ej som planerat, allt blev skit tyvärr och han som har förtur till lackboxen behövde boxen och några månader framöver så blir att dippa bilen istället och de blir bara tillfälligt slänger ihop allt i veckan och till helgen blir det nog en premiär tur med bilen
ja lacken blev ju inte som planerat så fick slängt ihop bilen och fått vart ute och kört lite nu men ska ta ner lådan och kolla över urtrampningslagret och allt runt koppling då jag har ett otrevligt missljud förhoppningsvis är de urtrampningslagret
även monterat NY väghållning nu, blev Bilstein B8 dämpare med 60/40 sänkfjädrar, kan rekommenderas starkt
nu kommer lite bilder
fick monterat Tevo fälgarna fram (innan nya väghållningen)
nya grejerna
fjäderbenen nere på båda sidor för att få ur dämparna
för 2 veckor sedan råkade jag köra av originala momentstaget så fick bli ett riktigt momentstag ifrån MK Motorsport
här är ett par bilder ifrån förra helgen på besök på Tanum Motorshow åkte bara dit för att öppna huven egentligen fick mycket bra kritik ifrån folk som gick förbi och kikade i motorrummet
allt för denna gången kommer nog inte uppdatera här innan den fått plastidip på sig förhoppningsvis denna veckan iaf
här är ett par bilder ifrån förra helgen på besök på Tanum Motorshow åkte bara dit för att öppna huven egentligen fick mycket bra kritik ifrån folk som gick förbi och kikade i motorrummet