Jo var ju och grejade lite idag så här kommer lite bilder
precis fått vänt motorn upp och ner
precis lossat tråget
precis lossat gamla insuget och AC kompressorn
Var allt från idag, så klart började ju saker jävlas innan man skulle börja greja men de gick fint ändå så nu får vi se när de händer något nytt igen, hoppas på att få kortat tråget i veckan iaf och lite mer små krafs
Jag har undrat en sak ganska länge nu. Varför bygga T5 istället för T6? tycker ni att T6an är för stor och tung eller blir det problem med bes eller är det för dyrt? Varför T5 istället för T6?
Jag har undrat en sak ganska länge nu. Varför bygga T5 istället för T6? tycker ni att T6an är för stor och tung eller blir det problem med bes eller är det för dyrt? Varför T5 istället för T6?
Det är ju problemet med bess som är det jobbiga. Annars blir nog nästan t6 billigare om man vill ha ut 280 häst då den motorn har det original.
Jag har undrat en sak ganska länge nu. Varför bygga T5 istället för T6? tycker ni att T6an är för stor och tung eller blir det problem med bes eller är det för dyrt? Varför T5 istället för T6?
jag vet inte riktigt, tycker de låter riktigt gött med T5 och att man slipper regga som ombyggt fordon som man får göra med T6 visst går ju slänga ner 960 motor tex men jag gillar T5 motorn riktigt mycket var lite inne på 16v turbo samt M50 motor men valde T5 istället
Jag har undrat en sak ganska länge nu. Varför bygga T5 istället för T6? tycker ni att T6an är för stor och tung eller blir det problem med bes eller är det för dyrt? Varför T5 istället för T6?
jag vet inte riktigt, tycker de låter riktigt gött med T5 och att man slipper regga som ombyggt fordon som man får göra med T6 visst går ju slänga ner 960 motor tex men jag gillar T5 motorn riktigt mycket var lite inne på 16v turbo samt M50 motor men valde T5 istället
Jag har undrat en sak ganska länge nu. Varför bygga T5 istället för T6? tycker ni att T6an är för stor och tung eller blir det problem med bes eller är det för dyrt? Varför T5 istället för T6?
jag vet inte riktigt, tycker de låter riktigt gött med T5 och att man slipper regga som ombyggt fordon som man får göra med T6 visst går ju slänga ner 960 motor tex men jag gillar T5 motorn riktigt mycket var lite inne på 16v turbo samt M50 motor men valde T5 istället
slipper regga som ombyggt... vad går det som då?
blir för mycket effekt, 225 är max effekten utan att behöva dra in sfro mm
suttit och tänkt lite på tillfällig lack på bilen under nästa år efter reggning vad tror ni om militärgrön, mattsvarta stötar "classic lack", mattsvart huv, mattsvart vinge, mattsvart invändigt (bak) och vit bur ? kommer bli seriöst lackat med lackspruta alltså INGET ROLLANDE, tänkte ge mig på att lacka det själv, man måste ju börja någon stans
kan meddela att de tyvärr har stannat upp lite nu, men har iaf kapat bort dom 91mm som ska bort från sugsilen, har även pratat med han på www.an88.se om när kopplingen trillan in hos han och de skulle den göra under nästa vecka för hans leverantör hade ingen möjlighet att köra ut denna veckan
köpte mig oljefilter förflyttare/vattenkylning på tradera eftersom folk säger att dom har och sedan hittar dom inte grejerna så här är tyvärr en tradera bild