Her kommer historien om restaureringen av "Peggy Sue", en '59 Coupe Deville som har vært svært mishandlet gjennom årenes løp. Med hjelp an en "donor car" så skal denne bilen få en ny... Visa mer
Har hatt en liten pause da jeg har gjort ferdig en '61 Cadillac cab som naa er solgt. Bilen er derimot helt nedplukket og jeg skal snart starte med prepping og oppmaling av motorom og ramme foer motoren blir overhalt og satt tilbake i bilen. Har gaatt litt sakte men jeg har hatt mye paa gang. Regner med aa faa gjort en del over vinteren.
Har hatt en liten pause da jeg har gjort ferdig en '61 Cadillac cab som naa er solgt. Bilen er derimot helt nedplukket og jeg skal snart starte med prepping og oppmaling av motorom og ramme foer motoren blir overhalt og satt tilbake i bilen. Har gaatt litt sakte men jeg har hatt mye paa gang. Regner med aa faa gjort en del over vinteren.
Ja man har inte alltid tid till allt Några bilder på 61:an?
Ja da har det vært en stund siden sist og lite har blitt gjort med "Peggy Sue". Har vært travelt opptatt med og ferdigstille en '59 Series 62 Coupe som skal selges for å finansiere "Peggy Sue's" restaurering, men også noen andre '59or vi har stående. Regner derimot med å komme igang igjen med min bil til våren. Her er noen bilder av Series 62 Coupe'n som vi nå er ferdige med.
Ja våren har kommet og vinteren er jaget vekk, så det kjennes godt akkurat nå. Når denne bilen selges så begynner vi på en '59 Coupe DeVille samt fortsetter på min egen bil, så dette blir nok et meget interessant år. Regner også og bli ferdig med min '57 Series 62 Coupe til forsommeren så dette blir artig. Mye arbeid men veldig tilfredsstillende.