4155
Sök

Angående: Bilträff borlänge 4maj (bilsport kommer)

BMW ///M3
404 Inlägg
3 maj 2013
Trådstartare
Vroomfondel skrev:
Lojdstrom skrev:
Var lite synd att fotograferingen var kl 15:00 redan sen att träffen började 20:00 blir ju lång dötid i mellan då tongue

Det här är ju två skilda saker. Bilsports gatbilsreportage är något som pågår hela helgen, där man förutom gruppbilden ska ta pulsen på motorhobbyn i kommunen.
Träffen vid Kupolen har inget samband med gatbilsreportaget. Det var ju bara praktiskt att det råkade ske samma helg!

På Romme pågår Hot Rod Show under helgen också, det var därför Bilsport valde den här helgen.

Jag har pratat med dom och dom kommer att komma förbi vår träff sa dom iaf

38 Inlägg
3 maj 2013
kikar nog förbi med ett gäng smile

194 Inlägg
3 maj 2013
Vroomfondel skrev:
Lojdstrom skrev:
Var lite synd att fotograferingen var kl 15:00 redan sen att träffen började 20:00 blir ju lång dötid i mellan då tongue

Det här är ju två skilda saker. Bilsports gatbilsreportage är något som pågår hela helgen, där man förutom gruppbilden ska ta pulsen på motorhobbyn i kommunen.
Träffen vid Kupolen har inget samband med gatbilsreportaget. Det var ju bara praktiskt att det råkade ske samma helg!

På Romme pågår Hot Rod Show under helgen också, det var därför Bilsport valde den här helgen.

Fullt medveten om det fortfarande synd om det inte hade vart sån långtid i mellan grejerna så hade man kunnat kommit tidigare och kunnat vart på båda men blir som sagt för mkt tid där i mellan smile

533 Inlägg
3 maj 2013
Du får gå på kupolen i några timmar då wink hehe...

194 Inlägg
3 maj 2013
Slemrotta skrev:

Haha kärringen vill ju gå på kupolen så klart men nää utsätter mej inte för det inte värt det på länga vägar hahaha! hon hade full koll på att dom stängde 17:00 i alla tongue får se när man åker mot borlänge finns det fler mackar man kan putsa på bilen  nån att rekommendera ?

Darkus
3 maj 2013
ääh..ni får parkera hur fn ni vill. Vart lite upphetsad bara.

Darkus
3 maj 2013
Finns en göra det själv tvätt nere vid södra backa. Kommer nog hänga där innan kvällen jag åxå. cool
Ska kolla adress   Lustbergvägen ligger den på. Lustbergsvägen 7 tro ja till å med.
Hittar du inte så får du höra av dej så kan ja komma å möta dej.

Lojdstrom skrev:
Slemrotta skrev:

Haha kärringen vill ju gå på kupolen så klart men nää utsätter mej inte för det inte värt det på länga vägar hahaha! hon hade full koll på att dom stängde 17:00 i alla tongue får se när man åker mot borlänge finns det fler mackar man kan putsa på bilen  nån att rekommendera ?
Senast redigerat av Darkus (3 maj 2013)

72 Inlägg
3 maj 2013
laaaarsson skrev:
Vroomfondel skrev:
Lojdstrom skrev:

Jag har pratat med dom och dom kommer att komma förbi vår träff sa dom iaf

Jag sa väl inget annat? Försökte bara förklara att det var två olika saker.

Bättre redlös än flatlöss

2 624 Inlägg
3 maj 2013
Ser ut som det ska regna nu sad det va ju trist!

72 Inlägg
3 maj 2013
Fyll gärna på med tips på vilka garage som Bilsport bör titta in i. Allt kul och motorrelaterat är av intresse!

BMW ///M3
404 Inlägg
3 maj 2013
Trådstartare
Vroomfondel skrev:

Läste bara som hastigast och tyckte de verka som du menade dom bara skulle va i romme

72 Inlägg
3 maj 2013
laaaarsson skrev:
Vroomfondel skrev:

Läste bara som hastigast och tyckte de verka som du menade dom bara skulle va i romme

Nej, jag skrev att vi ska kolla in så mycket motorhobby som möjligt i hela Borlänge. Inklusive er träff. big_smile

Vroomfondel skrev:
Bilsports gatbilsreportage är något som pågår hela helgen, där man förutom gruppbilden ska ta pulsen på motorhobbyn i kommunen.
Senast redigerat av Vroomfondel (3 maj 2013)

640 Inlägg
3 maj 2013
Lojdstrom skrev:
Slemrotta skrev:

Antingen så kör du på Darkus tips och kör utomhustvätten (är väl typ Tvätta Lätt eller nått). Den ligger ner mot ishallen. Jag brukar tvätta i GDS-hallen på OKQ8 då jag föredrar att vara inomhus smile

194 Inlägg
3 maj 2013
Darkus skrev:
Finns en göra det själv tvätt nere vid södra backa. Kommer nog hänga där innan kvällen jag åxå. cool
Ska kolla adress   Lustbergvägen ligger den på. Lustbergsvägen 7 tro ja till å med.
Hittar du inte så får du höra av dej så kan ja komma å möta dej.

Lojdstrom skrev:
Slemrotta skrev:

Aha ok nice men är det utomhus som någon skrev? hatar verkligen utomhustvättar så tar mej gärna till någon gds hall wink borde inte vara nå problem att hitta om man slår in det på luren wink

194 Inlägg
3 maj 2013
pulchi skrev:
Lojdstrom skrev:
Slemrotta skrev:

Antingen så kör du på Darkus tips och kör utomhustvätten (är väl typ Tvätta Lätt eller nått). Den ligger ner mot ishallen. Jag brukar tvätta i GDS-hallen på OKQ8 då jag föredrar att vara inomhus smile

Aha jag gillar verkligen inte utomhustvättar så vill gärna ta mej till en GDS hall wink har du någon adress till okq8 så man kan ta sej dit? smile

194 Inlägg
3 maj 2013
martinn skrev:
Ser ut som det ska regna nu sad det va ju trist!

Fan va trökigt men vädret kan man aldrig lita på wink

2 624 Inlägg
3 maj 2013
Lojdstrom skrev:
pulchi skrev:
Lojdstrom skrev:

Aha jag gillar verkligen inte utomhustvättar så vill gärna ta mej till en GDS hall wink har du någon adress till okq8 så man kan ta sej dit? smile

Okq8 med gör det själv hallar finns på 2 ställen i borlänge

antingen Bygatan 33 eller masergatan 1 smile

BMW ///M3
404 Inlägg
3 maj 2013
Trådstartare
vore riktigt tråkigt om de blev regn! men regnar det som fan imon runt 12-13 tiden så skriver vi det här så ni som åker långt inte sitter och åker i onödan, annars så kör vi som bestämt smile

194 Inlägg
3 maj 2013
martinn skrev:
Lojdstrom skrev:
pulchi skrev:

Okq8 med gör det själv hallar finns på 2 ställen i borlänge

antingen Bygatan 33 eller masergatan 1 smile

Kanon tack så mycket smile

194 Inlägg
3 maj 2013
laaaarsson skrev:
vore riktigt tråkigt om de blev regn! men regnar det som fan imon runt 12-13 tiden så skriver vi det här så ni som åker långt inte sitter och åker i onödan, annars så kör vi som bestämt smile

Men kommer ni köra på fast det regnar lite eller kommer ni ställa in vid evnt regn?

Sök