Har börjat kika lite platser nu och vilka som kan vara intresserade av en träff. så börja hojta till i tråden om ni är intresserade. Tror träffen kan bli ganska stor då många längtat till våren? tänkte iaf ha träffen i början på maj
Jag är på Vet inte hur många bilar som tänkt komma. Men en parkering som slog mig direkt var den vid mekonomen/granngården? Den är ju "nylagd" och fin. Men kanske är för liten ändå?
Hallå, dåligt uppdaterat av mig. ja träff ska de bli men jag har sålt min bil och har inget att åka i om jag inte hinner skaffa nått. ingen annan som känner sig sugen å ta tag i det ? annars så får de nog bli mekonomen, 26-27 april kanske ?
Hallå, dåligt uppdaterat av mig. ja träff ska de bli men jag har sålt min bil och har inget att åka i om jag inte hinner skaffa nått. ingen annan som känner sig sugen å ta tag i det ? annars så får de nog bli mekonomen, 26-27 april kanske ?
27e april är Stockholms största bilträff träff i Barkaby med start kl 20. Även på dagen är det bilutställning i Örebro på K-rauta, där även jag kommer att ställa ut.