![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
För att inte tråden dör ut helt så kan jag bara meddela att jag har fått hem både emblem & torkarmotor.
Blev inte så värst imponerad av emblemet.......
Var av på två ställen........ Annars var dom i ganska bra skick.
Så jag bestämde mig för att gjuta av emblemet & det har inte varit det lättaste.
Har nu fått fram en form som jag kanske kan använda, ska se om jag hinner att gjuta något i helgen.
Mailade med Mårten på opusmotor & han menade på att det är inga emblem som är lätta att få tag på hela.
Så nu får jag se om detta blir något att ha eller om det blir att kassera.
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Motorn har jag inte hunnit med att kolla, får hoppas att den fungerar.
![smile](img/smilies/smile.png)
För övrigt så har jag knackat ihop en gangsterkeps som skulle kunna fungera,
tittat lite på universala elsystem som det "bara" är att plugga in,
alla delar som ska målas ligger & väntar, gångjärnen till dörrarna ligger på jobbet & väntar på att bli blästrade,
sprayat undersidan på tanken med body som jag funderar på om jag skulle kunna hänga på plats i helgen. ( Beror mycket på vädret.)
Har gått igenom lite fler grejer i garaget efter reglage & lite annat som jag kommer att behöva när jag plockat ihop bilen.
Ja, just det, har tagit kontakt med Höögs tapetseri ang. sofforna & detta ska hon titta på om ca 2-3 veckor,
hon ska kolla på baksätet i första hand.
Finns inte så mycket mer än själva stommen, så det kan bli roligt att se slut resultatet på den.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Vart en liten uppdatering i alla fall tyvärr så kan jag inte lägga upp några bilder eftersom jag inte har någon vettig kamera att ta bilder med än.
Ha lite mer tålamod så kommer det mer uppdateringar inom en ganska nära framtid.
![wink](img/smilies/wink.png)