Tjo!
nu är de så att vi snart kommer passera 2012 och in på 2013 och i och med detta skall nya Underground träffarna starta igen i januari
detta kommer jag hålla i Borås och Göteborg som tidigare! så jag tänkte köra igång med sköna träffar och crusningar inför våren nu och sommaren då det blir både träffar som vanligt och evenemang så ser fram mot både väll möt Borås folk och Göteborgs folk!!
UnderGround Meets är
Bilträffar i stora P-garage underjord eller vanliga garage men huvudsakligen vamgarage då detta evenemang också hålls under vinterhalvåret. vi kommer 'även att hålla detta på stora utomhus parkeringar där man kan chilla fota och spela musik och även så ska jag set till så att vi får härliga och trevliga crusingar som kommer att gå under dessa kvällar till olika slags destinationer. och även under vinter så ska vi kunna hitta på något roligt i snön
så ser fram i mot riktigt sköna och trevliga kvällar !!
....................................................Kommande Evenemang......................................................
Göteborg nära järntorget !
Nordhemsgatan 12
Klockan 21:00
Lördag den 13 onde april !
PARKERINGS garage !
Ser fram imott en go kväll ! sen kör vi crusning genom staden !
.............................................................................................................................................
Ni som undrar mer kan kolla mer här i forum om mina evenamang. Undeground meer var stor men nu ska det startas igen.
SÅ nu under januari kommer första evenmanget hållas ! ses MVH UG crew:cool:
UNDERGROUND Street Göteborg
https://www.facebook.com/groups/183605028331765/ facebookgrupp!
Syns där. jag komme rantigen vara i min saab Gröna !eller min blå s80 t6 med reg RGHXXX