2941
Sök

Bentliis Mitsubishi Evo 8 FQ320MR "Förfina samt trimma"

Köpte mig denna skönhet i våras, nu när man åkt med den en sommar känns det som att det är dags att sätta planerna i verket, att bygga min drömbil så som jag vill ha den! Med goda vänners hjälp kommer det säkerligen bli grymt... Visa mer

33 581 Visningar
Projektet avslutat 22 oktober 2013
89 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
Sitter och funderar lite, om någon vet var man kan få tag i en mätarhållare till a stolpen till en högerstyrd Evo 8.a.
Sen om någon vet hur passformen är på Nooze kolfiberprodukter?

Fixare
284 Inlägg
14 november 2012
Har du kollat ebay.co.uk?! Bör finnas där!!!

---<Softishman>----

89 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
Softishman skrev:
Har du kollat ebay.co.uk?! Bör finnas där!!!

Nä tänkte se om nån visste här i Sverige men får väl kolla runt lite:-)

56 Inlägg
We All Have A Story To Tell
269 Inlägg
14 november 2012
Kollat med Dalhems ? smile

Ha'de

*Never Say Never
*Believe
*Dream
*Inspire

480 Inlägg
14 november 2012
Bentlii skrev:
eksten skrev:
ska följas smile

Härligt att höra:-)
Hur går det med din, hört något om den?

tyvärr inte, lämnade in alla försäkringspapper förra veckan så imorgon skulle dem börja titta på att köpa ut den.. får se vad dem bjuder

89 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
Railow skrev:
Kollat med Dalhems ? smile

Ha'de

nä får göra det!
tack för tipset

89 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
eksten skrev:
Bentlii skrev:
eksten skrev:
ska följas smile

tyvärr inte, lämnade in alla försäkringspapper förra veckan så imorgon skulle dem börja titta på att köpa ut den.. får se vad dem bjuder

Fan va surt, den såg fin ut...
får satsa på en ny då

480 Inlägg
14 november 2012
Bentlii skrev:
eksten skrev:
Bentlii skrev:

får satsa på en ny då

Hade nästan precis blivit klar med all rostlagning, nybyggd motor och allt.. det är så sjuk timeing på allt att man undrar om det inte är ngn man känner..

89 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
eksten skrev:
Bentlii skrev:
eksten skrev:

får satsa på en ny då

Hade nästan precis blivit klar med all rostlagning, nybyggd motor och allt.. det är så sjuk timeing på allt att man undrar om det inte är ngn man känner..

Någon man känner som skvallrat kanske om att du har en grym bil, så kunde kanske personen i fråga inte hålla fingrarna i styr som hörde det!
Oavsett vem de är så är det sjukt tråkigt samt fullständigt respektlöst att inte kunna skilja på en sån enkel sak som mitt och ditt!
Hade man fått reda på vem de var skulle man huggit händer av dom så dom inte kunde göra om det.

480 Inlägg
15 november 2012
Bentlii skrev:
eksten skrev:
Bentlii skrev:

får satsa på en ny då

Någon man känner som skvallrat kanske om att du har en grym bil, så kunde kanske personen i fråga inte hålla fingrarna i styr som hörde det!
Oavsett vem de är så är det sjukt tråkigt samt fullständigt respektlöst att inte kunna skilja på en sån enkel sak som mitt och ditt!
Hade man fått reda på vem de var skulle man huggit händer av dom så dom inte kunde göra om det.

måste vara ngt åt det hållet för där den stod när den försvann hände i genomsnitt en ggn per vecka typ, den stod nästan alltid i mitt garage i vellinge så var det ingen man känner som ligger bakom är det en grymt sjuk slump!

89 Inlägg
15 november 2012
Trådstartare
Var stod den när den försvann då?
Ja min står uppallad i garaget nu och går inte att köra med såvida dom inte tänker ta bilen på transport...

480 Inlägg
15 november 2012
Bentlii skrev:
Var stod den när den försvann då?
Ja min står uppallad i garaget nu och går inte att köra med såvida dom inte tänker ta bilen på transport...

stod på kronetorpsgatan i malmö vilket den gjort med ett maxsnitt på en dag per vecka men den senaste månaden hade den stått där två dagar med dagen dem stal den inräknad..

Fullt möjligt att dem tagit den med transport, jag vet inte.. där var inget glaskross på marken iaf =/

89 Inlägg
15 november 2012
Trådstartare
känns som biltransport vore lättast, spec eftersom de är ju inte direkt bara att bogsera iväg den...
Hoppas iallafall att den hittas, bara för sakens skull...

480 Inlägg
15 november 2012
Bentlii skrev:
känns som biltransport vore lättast, spec eftersom de är ju inte direkt bara att bogsera iväg den...
Hoppas iallafall att den hittas, bara för sakens skull...

känns som ngn borde sett en stor transport hämta en bil mitt inatten:rolleyes:

89 Inlägg
16 november 2012
Trådstartare
Folk bryr sig för lite bara, så även om folk sett de lägger dom inte märke till de eller lägger de på minnet

89 Inlägg
16 november 2012
Trådstartare
Idag hämtas nog motorlyft samt motorstativ, bilder lär komma upp när de är på plats!

89 Inlägg
18 november 2012
Trådstartare
Så liten uppdatering kanske!
Blev lite gjort inatt, höll på i ca 2 timmar att få bort elen och diverse från motorn!
Plockat ur kylaren osv bilder kommer när jag sitter vid datorn!

We All Have A Story To Tell
269 Inlägg
18 november 2012
Det går frammåt smile Fortsätt i den takten smile

Ha'de

*Never Say Never
*Believe
*Dream
*Inspire

89 Inlägg
18 november 2012
Trådstartare