Kalle: Beror lite på motoralternativ, men generellt förstår jag det som att XC60 är en robust bil. Precis som hos många andra märken så kan panorama vara lite lurigt och orsaka läckage. Det verkar dock lite lotto då vissa fått det från dag 1 medan andra fått det långt senare.
Kollar man igenom ett par sidor för XC60 på jagrullar så är det faktiskt väldigt få problem relaterade till just XC60, ett par olika V60-grejor finns men inte just storebror. Några enstaka nämner tomt batteri och elbaklucka som strular.
Så, tar man en faceliftad modell kan man nog vara väldigt trygg (sannolikt även en pre facelift).
orkavaradu: Såja! Snyggt! Helrätt färg dessutom.
Någon speciell orsak till att du bytte upp dig?
OnT:
Lite mer LED har trillat in och jag hoppas innerligt att de olika rullar film jag beställt kommer imorgon.
Bokade idag tid för däckskifte, så den 27e åker sommarpuckarna på. De kommer dock få rulla som de är ett tag tills vägarna är sopade ordentligt, så tar jag tag i #fälgar2017 lite senare, men förhoppningsvis innan träffarna drar igång.
Bilen ska besiktigas innan månaden är slut men jag har aldrig haft inne den med sommardäcken, så jag ska försöka ta det innan skiftet.
Så... Nån som vet på rak arm vilken säkring det är som går till dimljusen?