hyrbil skrev:
Nu blev jag ju nyfiken!
Jafan, jag kan inte supermycket om kärran heller men har pluggat på en del så jag hoppas väl ha snappat upp en del.
Mestadels är det originaldelar, inte mycket eftermarknad alls, ännu. Finns inte mycket, Heico och liknande aktörer har lite grejor men dels pissdyrt men också ganska... Fula grejor. Det är inte mycket de spottar ur sig till Volvo som är snyggt.
Jag var inne på att byta märke, men sedan så var jag och kikade på Bmw, Vw ... men jag insåg att man hittar inget bättre än Volvo, säkerhetsmässigt
så är det bara. Tror det blir svårt för mig att byta märke, jag är fast.
Hoppas jag kan visa nästa vecka
.
Nästan alla "vanliga" v90s är tydligen leasing-bilar. Talade med en säljare på Bilia, då man skulle täcka av en V90 åt en kund precis, det var företagsleasing.
Kanske därför man inte har så mycket tillbehör än? eftersom efterfrågan kanske inte är så stor?
Samma när jag skulle köpa lackstift till min bil, då fanns inte Bursting blue än, utan fick köpa en stor sprayburk med orginalfärgen istället.
Ska bli riktigt kul att se din bil
v90n är så fin, önskar jag hade råd. Såg bilderna på nya V60, den har blivit som en v90 fast lite mindre.