3001
Sök

3G - operatörer

Saab raggare : )
887 Inlägg
8 oktober 2006
Trådstartare
Vm i dum idag.. sa ju att jag skulle iväg o titta på mobiler efter jobbet.. MMMMMM söndag.. fuck.. får bli imorrn tongue

Turbo.. Because Im worth it :)

Rekondare
289 Inlägg
8 oktober 2006
UseDubbelTurbo skrev:
michael561 skrev:
Bara för att väga upp 3-snacket: Har haft 4 st 3-telefoner på 3 år och aldrig något strul...senast i raden är en SE K800i och åtminstone enligt mig är det en grymt bra telefon...

Telenor(eller vodafone som det hette då...) strulade mycket mer, för att inte tala om att de lägger sig i mjukvaran i telefonerna på tok för mycket...

Jag har haft 3st 3 telefoner på snart 3 år och jag har inrpincip bara haft problem med de företaget... förutom i början då hade dom riktigt bra dealer men blev bara sämre o sämre dyrare o dyrare...

jo...ville bara att det skulle framgå att det även finns vi som är nöjda smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

SSS -12
3 217 Inlägg
8 oktober 2006
zwich skrev:
Vm i dum idag.. sa ju att jag skulle iväg o titta på mobiler efter jobbet.. MMMMMM söndag.. fuck.. får bli imorrn tongue

Hahahahahaha! Den var sämst tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Saab raggare : )
887 Inlägg
8 oktober 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
zwich skrev:

Hahahahahaha! Den var sämst tongue

men dom stängde faktiskt 15.. o jag sluta 15 från mitt jobb.. men ändå ;P man håller inte reda på vad de e för dag tongue

Turbo.. Because Im worth it :)

2 594 Inlägg
9 oktober 2006
jag kan rekomendera telenors kontantkort med de får du även ringa gratis inom det egna nätet
samt att du kan få sms pkt där du kan sms mmsa gratis innom det egna nätet hur mycket du vill för bara 29kr i mån

Sök