Ååååh håller på att spricka här hemma!!!! Kan dom för*annade fjädrarna och dämparna komma någon gång, snart är man inne på dag 9 av 14 (7-14) som han sa att det kunde ta När man går och väntar på något går det så jääävla långsamt, blir galen... Tycker att han ska ringa imorgon och berätta att jag kan hämta dom!!!
Å fälgarna ska vi inte prata om, inte ens en månad har gått... Ååh...
Jaja men nu kikar jag efter ljud till bilen, går ju knappt å lyssna på musik....låter för taskigt.. Någon som vet något bra och billigt ställe som säljer 6,5 och diskanter?
Den som väntar på något gott! Det där med ljud, billigt och bra ljud går ju inte riktigt ihop då.
Jaaa man väntar alltid för länge, var det inte så? ;p
Men jag är inte intresserad av värsta värsta när det handlar om ljudet. Kommer säkert vilja ha det senare men ekonomin tillåter inte det nu sen förstår jag ju att ju billigare ju sämre är det ju oftast, men någon kanske har snubblat över något företag som kanske har braa reapriser nu.. men ska kika på den sidan du skrev
Ååååh håller på att spricka här hemma!!!! Kan dom för*annade fjädrarna och dämparna komma någon gång, snart är man inne på dag 9 av 14 (7-14) som han sa att det kunde ta När man går och väntar på något går det så jääävla långsamt, blir galen... Tycker att han ska ringa imorgon och berätta att jag kan hämta dom!!!
Jaja men nu kikar jag efter ljud till bilen, går ju knappt å lyssna på musik....låter för taskigt.. Någon som vet något bra och billigt ställe som säljer 6,5 och diskanter?
Den som väntar på något gott! Det där med ljud, billigt och bra ljud går ju inte riktigt ihop då.
Men jag är inte intresserad av värsta värsta när det handlar om ljudet. Kommer säkert vilja ha det senare men ekonomin tillåter inte det nu sen förstår jag ju att ju billigare ju sämre är det ju oftast, men någon kanske har snubblat över något företag som kanske har braa reapriser nu.. men ska kika på den sidan du skrev
Jo det brukar vara så tyvärr! Själv väntar jag på att snön ska försvinna så ja kan ta hem bilen så ja kan pyssla lite med den!
Vad har du för budget till högtalare då? Det är bara högtalare fram du ska ha?
Kolla in polarens webbutik, dom säljer en hel del billjud www.stanceit.se
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Jo det brukar vara så tyvärr! Själv väntar jag på att snön ska försvinna så ja kan ta hem bilen så ja kan pyssla lite med den!
Ta hem bilen? Vart är den nu då? Ska ha högtalare i fram och bakdörrarna, plus 2 diskanter.... plus kablar å allt annat som kanske behövs vet inte riktigt hur budgeten ser ut exakt men vet att jag inte har råd att lägga ca 500kr per högtalare iaf.
Ta hem bilen? Vart är den nu då? Ska ha högtalare i fram och bakdörrarna, plus 2 diskanter.... plus kablar å allt annat som kanske behövs vet inte riktigt hur budgeten ser ut exakt men vet att jag inte har råd att lägga ca 500kr per högtalare iaf.
Den står i en kall lada hos min far. Har inte så stort garage å nu när det är kallt så är det ju skönt att ha brukisen stå i värmen.
Här har du ett vettigt kit, helt okej för dom pengarna. Brukar följa med kabel som räcker för framhögtalarna, annars går du till närmsta ELON butik eller biltema och köper 2 ledad lampkabel brukar bli billigast så, och funkar precis lika bra som dyr högtalarkabel.
Japp japp japp! Fick mail från Koni att dom fått mina grejer nu, men skulle ringa dom ikväll och se om jag kunde hämta dom då för han skulle inte vara där nu på eftermiddagen. Annars hämtar jag dom imorgon
Så på söndag hoppas jag på att det blir skruva skruva
haha.. väntat i hela 9 dagar..jag har väntat i flera månader på min coiloversats nu. DÄR har vi galen väntetid
Ang. billjud så kan du kolla länk på min sida..finns endel vettiga saker som inte kostar massa pengar
haha.. väntat i hela 9 dagar..jag har väntat i flera månader på min coiloversats nu. DÄR har vi galen väntetid
Ang. billjud så kan du kolla länk på min sida..finns endel vettiga saker som inte kostar massa pengar
Tack för tipset, ska kika Hahahahaha jaa jag vet men det går så jävla sakta när man väntar. Det är ju det enda man gör känns det som Men nu är dom hemma iaf bilder kommer snart
Tack för tipset, ska kika Hahahahaha jaa jag vet men det går så jävla sakta när man väntar. Det är ju det enda man gör känns det som Men nu är dom hemma iaf bilder kommer snart
gott att du fått hem dina då iaf. en annan får väl troligen vänta ett tag till. Men ha ingen brådska till den bilen de ska sitta på. den kommer inte ut igen förens nästa sommar troligen. Nu är det bara att få tummen ur och fixa på årets bil istället. för i bagaget gör de inte mycke nytta
ja kika på du. Kan säga att Magnat Edition är grymt prisvärda
Det står iaf adjustable på lapparna som låg i kartongerna. Och på dämparna oxå för den delen.
ahh, men jag menade ställbar höjdmässigt. Nu har du väl ställbart på bound/rebound, vilket inte alls är dåligt heller
Aahha du menade så vart väldigt orolig där. Jo men det stämmer, om bound/rebound är hårdheten som jag förstått fjädrarna är 40mm sänkning. Det kommer nog räcka.
Det står iaf adjustable på lapparna som låg i kartongerna. Och på dämparna oxå för den delen.
ahh, men jag menade ställbar höjdmässigt. Nu har du väl ställbart på bound/rebound, vilket inte alls är dåligt heller
Aahha du menade så vart väldigt orolig där. Jo men det stämmer, om bound/rebound är hårdheten som jag förstått fjädrarna är 40mm sänkning. Det kommer nog räcka.
yes, det va så jag menade Men ja det blir säkert bra ändå
Någon som har några kluriga tips på belysning till bak reggskylten? Det befintliga " hålet" för skylten kommer att försvinna med den nya bakdelen och med det belysningen... Det kommer ju bli helt slätt bak, Förutom listen då...
Finns det några små snygga helst osynliga lampor man kan sätta dit istället?
beror nog kanske lite på vart du tänker placera din skylt? Men något som borde funka är en tunn LED list som har sidomonterade små dioder som du sedan fäster direkt på skylten..dessa dioder bör nog lysa upp den lagom för att vara lagligt?