beror nog kanske lite på vart du tänker placera din skylt? Men något som borde funka är en tunn LED list som har sidomonterade små dioder som du sedan fäster direkt på skylten..dessa dioder bör nog lysa upp den lagom för att vara lagligt?
Åh vilken hemsida, där lär jag ju hitta massa skoj jag tänkte nog ha skylten där den ska sitta, tror det blir snyggast... kanske lite längre ner men i mitten iaf.
Åhh tack Ja efter detta Bygge klarar man vad som helst med alla motgångar som varit så har man velat köra bilen i räckert vissa gånger :p Men det känns jätte bra att det börjar rulla sakta men säkert nu igen.
Mycket saker man har hemma nu men som inte är på ännu som måste fixas med... men hoppas på att pysslandet med kjolarna kommer igång igen denna vecka
Bestämde till och med färg igår men vet inte om man vågar slänga upp bilder här :p
Idag har man provat fronten det är bara fin slip kvar men tror jag överlåter det till lackeraren Försöker ladda upp några bilder men det går fan inte Satan va låg den vart, ner från saxlyften va det på håret att det tog i och kom inte upp på fyrpelarlyften så var tvungen å backa upp den Å sen ska 40mm sänk fjädrarna på man skulle ha kapat bort 2-3 cm innan man smackade ihop det känns det som.... Men men ska bli spännande
Imorgon ska vi börja med sidorna, kapa lite och poppnita Bilder kommer!!
Tyvärr så kan jag bara lägga upp en bild per inlägg via mobilen Vetter fan varför det inte går att kopiera bbcoden men nu går det iaf så här kommer gårdagens bilder
Ville ju gärna testa och se hur dom såg ut på men lyften var upplagen så det vart bara att kapa bort den lilla delen idag så får man fin jusstera nästa gång
Nätet köpte jag på Jula men känner att jag vill ha något lite mera rejält i fronten, vilken skulle ni tipsa om som inte kostar MULTUM
Det där med popnitarna var ju sådär, varför inte ett starkt lim istället? I fronten på min Audi är gallrena är limmade med smältlim, och den har varit med minst 3000 mil och sitter som berget.