4395
Sök

Garage hur hitta ett mekgarage!

100 Inlägg
7 november 2012
Trådstartare
Hejsan, är så att det börjar bli lite kris och jag skulle behöva ett garage rätt så omgående, är det någon som vet ett bra sätt att hitta garage på?

Jag önskar hyra ett garage med mekmöjligheter, har kollat på blocket men finns inget i närheten där jag bor eller till humana prisern ,

om du känner någon som känner någon som har ett garage hör gärna av dig wink

Likbärgare
375 Inlägg
7 november 2012
Vore bra att skriva var någonstans i Sverige du söker garage!

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.

100 Inlägg
7 november 2012
Trådstartare
Ojdå förlåt då wink men i närheten av norrköping

1 653 Inlägg
8 november 2012
Jag bor i Norrköping och kan bara bekräfta att det är snudd på omöjligt att hitta ett vettigt garage för humana pengar här i stan.

Hittar du något så ta det, oavsett skick typ.

Det finns i Åby ett "hotel" där du kan hyra en verkstadslokal på om den va 5x12 meter eller nått för 3000 spänn ca.
vet inte hurpass uthyrt det är idag, men för nått år sedan va ett antal av de lokalerna lediga...
Rätt dyrt men lokalerna ska va fräsha och lagom att dela på 2 personer/bilar, 3 om man vill va riktigt trångbodd..

Hemsidan beskriver bara kontainrarna han hyr ut, men det är samma kille som hyr ut de större lokalerna också om jag mins rätt.

http://lja.se/

annars är det svårt som sagt, kontakter är enklaste och snabbaste vägen, blocket är nog bara glömma egentligen då de platser som finns går åt i ett nafs till kompisar/bekanta.

lägg ut en sökesannons på www.swespy.com, ibland dyker det upp lediga platser där också.

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
10 november 2012
Kolla med eran lokala motor klubb, el kolla om dom har mek plats.
Här i omnejden finns det plats, okey det kan kosta lite: 900:-/månad, med då har du tillgång till lackbox.
Och kanske 4-8 bilar i varje garage, för 2 år skulle jag fått plats, om jag ville. Men har man en bil som är värd 3000:- inte fasiken skaffar man ett flott garage, kan ju lika gärna stå i ett p-garage då för 300:-/mån.

Gå ihop med ett gäng polare, å skaffa en mindre industri lokal.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Sök