2493
Sök

Råttan

Här har vi mitt nyinköpta projekt! tanken är att jag ska modda både utseende och prestandard så mycket som det går (inom rimliga ramar)

26 660 Visningar
Projektet avslutat 8 april 2016
228 Inlägg
30 januari 2013
SaipH skrev:
Sanni skrev:
Damn.du kommer åka på fälgarna hehe.

haha lätt! den kommer iofs bli plasti dippad i slutet av feb! kommer bli riktigt kul o visa bilder på det tongue

Så du ska oxå plastidipa.sammahär.Sjukt bra färg hehehe.

81 Inlägg
30 januari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:
Sanni skrev:
Damn.du kommer åka på fälgarna hehe.

haha lätt! den kommer iofs bli plasti dippad i slutet av feb! kommer bli riktigt kul o visa bilder på det tongue

jasså fan va ball! jag kommer köra hela bilen, men än så länge är det hemligt i vilka färger det kommer bli tongue ett företag här nere ska ha min som testbil så får riktigt bra pris smile

228 Inlägg
30 januari 2013
SaipH skrev:
Sanni skrev:
SaipH skrev:

jasså fan va ball! jag kommer köra hela bilen, men än så länge är det hemligt i vilka färger det kommer bli tongue ett företag här nere ska ha min som testbil så får riktigt bra pris smile

Fan va najs. Jag ska plastidipa fälgarna bara.Ska leka lite med plastidip får se hur resultatet blir.

643 Inlägg
31 januari 2013
SaipH skrev:
Evets skrev:
Va blev de för däck sort?

Jag köpte pirelli pzero till framdäcken och bak köpte jag budget märket minerva, tänkte att jag kommer ändå slita ut dom i sommar så varför lägga sjuka pengar på det tongue

De e rätt tänk. Skall ju gasa som fan i sommar. Glöm inte sign upp dig för alla träffar nu med i starten smile

81 Inlägg
31 januari 2013
Trådstartare
Evets skrev:
SaipH skrev:
Evets skrev:
Va blev de för däck sort?

Jag köpte pirelli pzero till framdäcken och bak köpte jag budget märket minerva, tänkte att jag kommer ändå slita ut dom i sommar så varför lägga sjuka pengar på det tongue

De e rätt tänk. Skall ju gasa som fan i sommar. Glöm inte sign upp dig för alla träffar nu med i starten smile

var gör jag det? du får guida mig wink

81 Inlägg
31 januari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:
Sanni skrev:

Fan va najs. Jag ska plastidipa fälgarna bara.Ska leka lite med plastidip får se hur resultatet blir.

ahaa du ska göra det själv, jag har sett en del på youtube när folk gör det och de blir väldigt bra tongue

643 Inlägg
31 januari 2013
SaipH skrev:
Evets skrev:
SaipH skrev:

Har bjudit in dig smile

81 Inlägg
31 januari 2013
Trådstartare
Evets skrev:
SaipH skrev:
Evets skrev:

Har bjudit in dig smile

och jag har anmält mig tongue

81 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
lite mer nytt var det beställt då, nya gälar fram för dom gamla festena var inte som dom skulle och sen hittade jag ett par vita blinkers fram som jag inte kunde låta bli o ebay:a smile

643 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:
lite mer nytt var det beställt då, nya gälar fram för dom gamla festena var inte som dom skulle och sen hittade jag ett par vita blinkers fram som jag inte kunde låta bli o ebay:a smile

Går bra nu

228 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:
Evets skrev:
SaipH skrev:

Har bjudit in dig smile

Vad är det för träffar?

228 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:

Blev det de svart gälar mer aluminium mesh?

81 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:
Evets skrev:
Har bjudit in dig smile

Vad är det för träffar?

än så länge är det reloadeds första träff för året, den 6e april, massa stylade bilar som träffas o busar här i skåne tongue
Senast redigerat av SaipH (2 februari 2013)

81 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:

aaah svarta gälar men har inte bestämt mig om jag ska köra kolfiber fena eller crom tongue

228 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:
Sanni skrev:
SaipH skrev:

Vad är det för träffar?

än så länge är det reloadeds första träff för året, den 5e april, massa stylade bilar som träffas o busar här i skåne tongue

Fan blir sugen på att komma till skåne.

228 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:
Sanni skrev:
SaipH skrev:

aaah svarta gälar men har inte bestämt mig om jag ska köra kolfiber fena eller crom tongue

Svårt val hehehehe.

81 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:
Sanni skrev:

Svårt val hehehehe.

aaaah tror de blir kolfiber iomed de kommer bli en del svart på bilen o fälgarna e svarta tongue

228 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:
Sanni skrev:
SaipH skrev:

Svårt val hehehehe.

aaaah tror de blir kolfiber iomed de kommer bli en del svart på bilen o fälgarna e svarta tongue

Hehehe så ska det låta, kolla in de här.
http://www.tm-developments.com/index.ph … ts_id=1031

81 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:
Sanni skrev:

Svårt val hehehehe.

dom e riktigt feta! hade min budget inte varit spräckt 3 ggr om än så länge så hade jag lätt köpt något sånt! smile e du sugen på dom?

228 Inlägg
2 februari 2013
SaipH skrev:
Sanni skrev:
SaipH skrev:

dom e riktigt feta! hade min budget inte varit spräckt 3 ggr om än så länge så hade jag lätt köpt något sånt! smile e du sugen på dom?

Fett sugen men vill inte ha förmkt kolfiber hehehe.Men får se hur ekonomi ser ut efter att projektet är klar.

Sök