Gick länge och letade efter en e39 kombi då jag länge viljat ha en sådan. men tyckte inte ja hittade något som föll mig in på blocket osv. så en dag ringde en vän och frågade om ja ville köpa bil? tänkte ja okej vad för bil osv. jo en blå bmw e39 528 kombi som inte växlade . tog inte många minuter innan vi stod på deras gårdsplan och ja där stod ju bilen.... inget som va i något vidare bra skick. klistermärken över allt, bullig huv, HF dörr. sam luckan va skrot. och en del andra saker på karossen. så jag gav han ett riktigt skambud och fick bilen.
*bilen kommer hel lackeras. *m-paket runt om. *19tumare *coilovers fram ( nivå bak ) *mm*mm
bilen ställs av i månads skiftet och då drar det igång på 100%
alltid roligt med en e39, blå 528 kombi ja du jag har en sån
har tittat lite på din och den är en klar favorit jag har den riktigt blå. alltså inte den som ser lila ut. har ny lucka och huv som väntar på montering. men tar det när den ställs av
hittade en annons igår på blocket om sänkningssats. satte mig i bilen och åkte till ronneby. hade inte plockat av dom som satt på min bil så hade inget att jämnföra med tyvärr.... jag tyckte dom såg korta ut men tänkte att nä det stämmer säkert. ( dom vart inte kapade ) . kom hem och monterade fram. (nivå bak ) OJ vad låg den blev känns det som. vart för mörkt att ta bild men imorn kommer de.
hittade en annons igår på blocket om sänkningssats. satte mig i bilen och åkte till ronneby. hade inte plockat av dom som satt på min bil så hade inget att jämnföra med tyvärr.... jag tyckte dom såg korta ut men tänkte att nä det stämmer säkert. ( dom vart inte kapade ) . kom hem och monterade fram. (nivå bak ) OJ vad låg den blev känns det som. vart för mörkt att ta bild men imorn kommer de.
Det ska vara lågt
håller absolut med dej men epa lågt är inte snyggt
Det ska vara lågt
håller absolut med dej men epa lågt är inte snyggt
Instämmer, får se hur låg den blev imorgon när bilden laddas upp