här är hon sänkt fram samt M-fronten och höger framskärm tbx från lackering. nästa gång ska huven och höger fram dör på lack.
Fronten nylackerad. kannon nöjd.
lite lister osv kvar sen så
som ni ser gjorde jag en aningen mindre fel bedömning när ja skulle göra sänkningen bak till nivåregleringen.. fick åka o köpa lite saker med M6 gänga istället sen passade de
slippa nivåreglering ? det är ju en av de saker jag är mest nöjd med med min 528iT
Säg samma sak när du får köpa 2 nya bälgar för 2000:- styck. har en högerbälg som suttit på min 1 år, säg till om du behöver .
Känns dumt att ha nivåreglering på en bil som inte har dragkrok i mitt fall.
hehe då har du gett kraftigt överpris för dom. går o få tag i pirat från tyskland för långt under dom priserna
Överpris vet jag inte, var BMW original. Känns sådär att åka när det är hål i en av dom, kände inte för att åka länge innan jag skulle få hem dom. Sen får man vad man betalar för, vill slippa att nåt går sönder för att man varit dumsnål och köpt piratgrejer, går i vissa fall men inte alla beroende på vad det är såklart.
börjar bli kanon nöjd. ska ha på nya huven och njurarna
fått tag i ny m-ratt men saknar airbag. annars är den så gott som klar invändigt nu . nya mattor ska i den (svarta)
shadoweline (stavas?), samt rails monterade. toppen nöjd
bättre bild på sänkningen fram. även fått hem listerna under lyktorna fram nu så dom åker på lackering. ska bli skoj o se hur den blir med 19tumarna på
hade henne ute en sväng idag för att inspektera fortfarande inte fått någon huv men än så länge e ja nöjd
någon som har M lister liggandes ?
här ser man den skadade dörren som även är i fel färg. det är det ända jag INTE har. så är det någon har en eller kanske tillomed en hel reservdelsbil är ja intresserad
riktigt nöjd med insidan. ingen som har en krockkudde till M ratten ? nya svarta mattor är inhandlade!