Hej, har inte hunnit med bilen för att jag skulle flytta till min nya lägenhet nu i december och behövde därför lägga fokus och pengar på det istället, så nu ska man klara sig helt på egen hand utan en mamma som tvättar och laggar mat, har ju i och för sig min flickvän
Men i slutet av förra veckan gjorde jag en beställning på en massa delar som jag väntar på, så tänkte därför att man kunde förbereda genom att palla upp bilen och börja riva. Så därför tog jag hem en domkraft från jobbat för att kunna palla upp bilen nu under helgen
Fick börja med att lägga upp lite brädor som man fick backa upp bilen på för att kunna få under domkraften xD
Kardanen ute
Lådan är nu ute för lite service, blir lite nya packningar, packboxar, shortshift, damaskrar, lack, olja, förstärkta kuddar och så klart nya starkare koppling med slavcylinder + en massa annat som har med koppling att göra.
Gamla svänghjulet, detta blir troligtvis kvar, kanske lämnar inte det för svarvning, så ska det även bytas motor kuddar till nya förstärkta.
Så det var det som blev gjort idag, känner mig nöjd med denna söndagen, så hoppas grejerna kommer så att man kan börja montera
Hade inte hunnit med allt om det inte vore för all hjälp man får ut av farsan