2481
Sök

Dekorations Fluff

38 Inlägg
9 oktober 2006
Trådstartare
hejhej! jag hade tänkt inreda lite i bilen nu (börjar bli lite många problem jag stöter på) så vänder mig hit igen... smile

Iaf, som topicen säger, jag vill veta vart man köper dekorations fluff och hur man skall göra för att fästa det, i t.ex dörrar osv.

airbrush rookie
136 Inlägg
9 oktober 2006
fluff? menar du TEDDY, finns på textil affärer osv.. och fäster upp det gör du med spraylim, beroende på vad det ska sitta på men, vad är det för bil du ska det i? teddy är till för epor enligt mig iaf :p

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)

38 Inlägg
9 oktober 2006
Trådstartare
haha, det är en mazda mx3 :p men tänkte sätta det i bagageutrymmet vid basen osv...

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
9 oktober 2006
Allt vad tyg å "fluff" heter finner du i en vanlig tyg affär.....men hade jag varit dig hade jag nog funderat över det där en gång till.... E det en "vinterbil" så kan det la gå ann som en rolig grej...men e det ett seriöst bygge så välj ngt annat....så vida inte tanken med bilen e att den ska locka till sig fnittriga fjortisar som e lulliga på folkisar!....

Men det e ju bara min personliga åsikt......

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

38 Inlägg
9 oktober 2006
Trådstartare
Okej, :p tanken är inte att locka till mig någon alls, utan bara att ha en liten kul bil som jag trivs med, tycker det ska vara mysigt på insidan och sen stilrent stylad på utsidan, och bagageutrymmet har jag inget som helst emot ifall det är lite fluff där... dock blir det väl för mkt om man börjar klutta på dörrarna och panelen tongue

Bas Connaisseur
436 Inlägg
9 oktober 2006
Vill du ha ditt fluff ska du köpa ditt fluff. Jag vet inte hur du hade tänkt dig men kanske blir det snyggt!

Lycka till! mvh
Senast redigerat av MICHAN (9 oktober 2006)

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

38 Inlägg
9 oktober 2006
Trådstartare
MICHAN: tänkte inte ändra uppfattning pga vad andra säger smile men åsikter är alltid bra...

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
9 oktober 2006
Håller med adde_p att flufftyg är för epor smile... men om du nu vill ha det så finns det attt beställa från http://www.gittes.se/order.html bla.

562 Inlägg
9 oktober 2006
håller med det dära med epa..  men i vissa bilar kan det faktiskt bli lite ballt..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

38 Inlägg
9 oktober 2006
Trådstartare
laazy skrev:
Håller med adde_p att flufftyg är för epor smile... men om du nu vill ha det så finns det attt beställa från http://www.gittes.se/order.html bla.

tack tack smile

och tack alla andra för svaren, andra åsikter osv uppskattas självklart smile

byraggare
10 Inlägg
9 oktober 2006
Tja, gjorde nyss en topic om det typ några dagar innan detta. Funderade på att sätta in svart teddy i min bil, skiter i om det är för epor! Teddy är coolt ju. smile Du hade mer tur och fick fler svar... så jag får tacka eftersom jag fick läsa dom istället! Spraylim tror jag också är ganska bra men jag funderar också lite på hur man ska få fast det på dörrar osv. Jag tänkte inreda hela bilen med det. Undrade om man bara kan täcka över det gamla med det eller om man måste ta bort det... kör på din idé, vill gärna se hur det blir!

Pluggar lastbil och extraknäcker som grafisk designer. Sämst på bilar (är dock största intresset) men högsta önskan är att lära sig. 0;

Sök